Ahad, 12 Jun 2011

KASI PANAS!! ULAMAK PAS MELARIKAN DIRI DARI DI TEMUBUAL!!


McTheory:
Selalunya orang yang tutup hp dan melarikan diri ni, orang yang bacul dan penakut!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mereka semua tak terjawab sebab masih tergamam....macamana kalau berhadapan isu negara yang jauh lebih besar dan rumit yang memerlukan penjelasan yang wajar, yakin dan spontan...these kind of leaders are pathetic!

KuHamba berkata...

Salam..

Saya rasa lebih baik hentikan saja sokong BN/UMNO.. TV3 rasanya media yang 100% sokong kerajaan dan sikit pun tiada keadilan.. Pandangan saudara dan seangkatan didalam UMNO/BN terhadap pembangkang khususnya terhadap PAS amatlah terpesong sama sekali.. Sudah pasti anda tak yakin dengan apa yang anda ketahui.. Nasihat saya sesama saudara muslim, jauhilah sesuatu yang anda tak ketahui kerana yang lebih mengetahui Allah s.w.t.. Lebih banyak benda lain yang lebih penting untuk dilakukan terhadap diri sendiri agar sentiasa mengamalkan Islam dalam kehidupan.. Kita lemah namun jangan biarkan kelemahan kita dapat dilihat oleh kerana ceteknya ilmu agama kita.. Seperti MyKMU, saya lihat para moderator dan seangkatan dengannya amatlah jauh dari mengamalkan konsep yang beradab.. Pendek kata kalau nak sokong BN/UMNO yang memang zalim dan merugikan satu Malaysia, segala pendekatan pun akan dibuat.. Kalau dah pertahan sesuatu yang salah, segalanya pasti serba tak kena..
Baik perbetul diri masing2 dulu baru ambik tau pasal politik.. Masjid dan surau banyak kuliah.. Sama2 kita mengimarahkan masjid agar terbentuk nilai2 Islam dalam diri kita.. Semoga kita semua mndapat petunjuk dan hidayah dariNya..