Khamis, 7 Julai 2011

GEMPAR!! FB ANWAR KENA HACK!! apa cerita..



hack3d by @LuvSec , Your Password IS Not Secure... FIRST TARGET COMPLETE 100% ; Anwar IbrahimSECOND TARGET : Prime Minister ... :)WAIT NEXT TARGET FROM
@LuvSec.
kenapa korang suka politics ??? disebabkan politics.. kita orang melayu berpecah belah... patutnya kita harus bersatu.. kami @LuvSec bukan lah dari mana2 parti.. kami cuma ingin MELAYU SAMA MELAYU BERDAMAI... JANGAN BERGADUH KERANA POLITICS !!!
-LuvSSDS-

diatas mesej-mesej selepas kena hack!!

Gempar apabila FB Anwar kena hack pada pukul 2 pagi tadi. Patutla selepas tu post dari FB Anwar semuanya post yang pelik-pelik. Mc pun ada masuk tengok FB Anwar yang kena hack tu, namun ia masih lagi ditangan hackers terbabit.

Hacker ini hackers tempatan. Mungkin ini hackers yang berjiwa besar untuk melihat orang Melayu Islam bersatu. Namun selepas ini targetnya ialah FB DS Najib, pihak SKMM perlu melakukan sesuatu untuk menghalang perbuatan tersebut daripada berlaku.

Namun perbuatan hackers Luvsecs ini tidak disenangi oleh seorang lagi hackers tempatan yang lain iaitu RC atau Rilekcrew. Apa tujuan dia hack FB Anwar, Mc pun taktau.

Tapi ada pulak pihak yang kata, FB Anwar kena hack, disebabkan UMNO yang suruh. he he he..

adoii.. UMNO jugak yang kena ya..

McTheory:
tuduh la orang lain, asyik UMNO saja.. tak bosan ka?

2 ulasan:

Unknown berkata...

Semua benda konspirasi UMNO. Kalau anu Anwar x naik pun konspirasi UMNO jugak agaknya!

Nurul Izzah tak habis2 cakap benda bodoh!! Baca di sini:

http://apakecoh2.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

oyehhh!!!!