Isnin, 25 Julai 2011

TUDIAA!! ORANG MATI PUN JADI MODAL KEMPEN CERAMAH!!

Memula baca dulu artikel dibawah, kemudian baca ulasan Mc.

Angkatan Muda KEADILAN, (AMK ) mengambil inisiatif melancarkan ‘Program Jelajah 709: Kita semua Baharudin’ (We all Baharudin) ke setiap negeri dalam menjayakan rangka kerja penerangan di semua peringkat AMK.


Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin menjelaskan program tersebut akan dijalankan selama 30 hari merangkumi pelbagai aktiviti termasuk ceramah penerangan dan edaran risalah tawaran Pakatan Rakyat.


“Kita buat ketetapan untuk melancarkan ‘Program Jelajah 709: Kami semua adalah Baharudin’ akan kita mulakan sepanjang bulan Ramadhan mulai 1 Ogos ini,” kata Shamsul kepada Keadilandaily. sumber sini


Allahyarham Baharudin Ahmad dijadikan modal kempen untuk ceramah PKR. Semuanya hanya untuk mencari simpati dan sokongan rakyat. Sedangkan kita tahu bahawa Allahyarham Baharuddin meninggal bukannya kerana tindakan polis. Allahyarham meninggal disebabkan serangan jantung. Pada yang belum melihat video cctv yang menunjukkan polis tidak mempunyai kaitan dengan kematian arwar, boleh klik sini.

Apa yang menyedihkan apabila ada pihak yang cuba meraih keuntungan dan sokongan rakyat terhadap kematian Allahyarham Baharuddin. Meraih simpati rakyat adalah perkara biasa yang dilakukan PKR sejak dari penubuhan parti itu.  Namun kempen mereka kali ini, benar-benar biadap dan tidak menghormati Allahyarham Baharuddin.

Patutnya mereka buat majlis tahlil, yasin, kenduri atau doa selamat kepada Allahyarham, bukannya dengan melakukan ceramah fitnah dan pembohongan. Menambah beban bala pada roh Allahyarham di sana.

Samsol ketot memang benar-benar bodoh dan tidak menghormati Allahyarham.

McTheory:
PKR Sanggup buat apa saja untuk meraih sokongan..

Tiada ulasan: