Jumaat, 5 Ogos 2011

DIA BUAT DAHHH!! TAKTIK LAPUK PAS NAK PELINGKUP UMNO!!

muka toya semacam saja..

Salam pada semua.. bulan Ramadhan ni Mc agak sibuk sikit. Sibuk dengan urusan harian dan urusan lepas dunia. Namun perjuangan di alam maya pun Mc tak lupa. Mc ada baca kenyataan Mustafa Ali yang tiba-tiba berminat dengan perkembangan semasa dalam UMNO.

Parti sendiri pun tak mampu nak jaga, ada hati pulak si Mus ni nak jaga UMNO. adehh.. Balik cermin diri la Muss oii..

Cerita yang dibawa ialah, cerita gerakan bawah tanah nak jatuhkan DS Najib. Memang Mc tak nafikan pada permulaan pentadbiran DS Najib sememangnya ada gerakan-gerakan bawah tanah nak jatuhkan DS Najib. Tapi bukan melalui TS Muhyiddin Yasin. TS Muhyiddin adalah seorang sahabat yang setia, dan malah dalam sejarah politiknya, beliau tidak pernah mencantas atau memotong orang atasannya. Tak seperi Anwar Ibrahim yang sememangnya tamak dan perut busuk!

Gerakan yang dirancang, oleh pihak-pihak lain yang berniat, mengurangkan sokongan pada DS Najib dan namun semua itu hanyalah impian dan angan-angan apabila DS Najib berjaya kukuhkan sokongan rakyat padanya. Bila rakyat Malaysia dah sokong DS Najib, puak-puak dengki dengan DS Najib ni pun terpaksala menyokongnya sekali.

Sekarang ni, yang sebenarnya bermasalah ialah Pakatan Rakyat. Ketua mereka bermasalah dari segala segi, peribadi, perbuatan, politik dan undang-undang. Semuanya bermasalah.. hingga ada yang sudah berani melakukan gerakan sendiri untuk mengantikan Anwar.

Patutnya si Muss kena tumpukan perhatian pada kes ini. Bukan pada kes UMNO.

Tak payahla nak lagakan DS Najib dan TS Muhyiddin. Itu semua taktik lapuk dah basi. Cuba la pulak cara lain. Macam ni la, baik fikirkan cara nak kukuhkan Pakatan dan Pas, dari sebuk dengan parti orang orang lain. Ada faham?

McTheory:
Sendiri berak merata, ada hati nak panggil orang busuk!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sekarang PAS 3 Abdul sedang merebut jawatan MB Kelantan. Niki sedang sakit kuat. Dah berpecah dari dua puak kepada 3 puak. Jadi buat PAS buat lah cerita lama

Tanpa Nama berkata...

abis, yang muhyiddin catas pak lah tu apa cer.. sudah lah.. menutup pekung didada...