Khamis, 25 Ogos 2011

GEMPAR!! Group FB Parlimen Malaysia di TAKEOVER oleh Hackers Indon!!

Kecoh di Facebook semalam apabila Group Parlimen FB, di antara group politik popular, tempat perdebatan mengenai politik Malaysia, di take over (ambil alih) oleh hackers indon.



Ada beberapa orang hackers indon cuba mengubah tajuk group dan pada yang sama melantik beberapa orang dari group mereka menjadi admin group parlimen FB.


Namun, tindakan mereka berjaya dihalang oleh admin group terbabit dan hanya dalam selang beberapa ketika, pihak admin asal group Parlimen FB telah berjaya mengambil alih semula pentadbiran group parlimen FB.

Nampaknya, hackers indon, sentiasa menganggu dan menghijack group dan facebook rakyat Malaysia. Tidak cukup dengan itu, website dan portal kerajaan Malaysia juga sering di hijack dengan tujuan untuk memalukan dan menjatuhkan maruah kerajaan.

Kenapa agaknya rakyat Indon begitu marah dengan kita? Sedangkan negara kita tempat mereka mencari makan. Apakah ini hasil racun yang di sebarkan oleh Anwar Ibrahim di sana? Hingga menjadi pengaduhan diantara dua saudara jiran.

Atau sifat dengki yang tidak boleh melihat negara kita lebih senang dan mewah dari meraka?

Hanya mereka yang tahu..

McTheory:
Indonesia lebih sopan, tapi indon lebih kurang ajar!!

1 ulasan:

Unknown berkata...

Anwar tabur fitnah kat Indon sampai keselamatan warganegara terjejas. Harta benda awam pun jadi mangsa. Ini ke pemimpin yang layak jadi PM?

Nurul Izzah Kecut Telur Tengok Bayang Raja Nong Chik? Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/