User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Rabu, 14 September 2011

SOSIAL! Suami Tangkap Isteri 'MAIN' dengan Bangla!!



MELAKA: Bahana menjalinkan hubungan dengan seorang lelaki Bangladesh sejak tiga bulan lalu hingga terlanjur ke bilik tidur, seorang wanita dicekup suaminya di rumahnya di Tanjung Kling, di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam, wanita berusia 29 tahun itu dicekup bersama teman lelakinya berusia 28 tahun di rumah keluarganya yang ketika itu hanya dia dan dua anaknya berada di situ.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Agama Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim), Rahimin Bani, berkata ketika pegawai syarak yang ditemani suami wanita terbabit tiba di rumah berkenaan, pintunya berkunci dan selepas memberi salam serta mengetuk pintu, ia dibuka wanita itu.

Katanya, lelaki terbabit cuba melarikan diri menerusi pintu belakang, namun dicekup sekumpulan penduduk yang menyertai operasi berkenaan.

“Pasangan itu ditahan dan dibawa ke Balai Polis Tanjung Kling bagi laporan tangkapan sebelum diserahkan kepada Jaim untuk siasatan lanjut,” katanya, di sini, semalam.

Rahimin berkata, siasatan mendapati wanita itu berkenalan di kantin kilang tempat lelaki terbabit berkerja dan mereka menjalin hubungan sejak tiga bulan lalu.

Katanya, pasangan terbabit mengakui beberapa kali terlanjur dan lelaki itu mendakwa sudah dua kali ke rumah wanita terbabit dengan memaklumkan tujuannya datang pada malam kelmarin untuk berbual.

“Wanita yang mempunyai dua anak berusia tujuh dan lapan tahun itu memberitahu dia tidak lagi tinggal bersama suaminya sejak dua tahun lalu berikutan lelaki terbabit tidak mempunyai pekerjaan tetap,” katanya.

McTheory:
Spesis jenih Mat Sabu lani.. bini orang pun rembat!

3 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Mat sabu pilih yang halal. Bukan jenis bedal macam bekas ketua menteri melaka yang dulu tu. Kalau jenis haram jadah dah tahu puak-puak mana yang spesis macam tu. Bak kata nabil, Lu Pikirlah Sendiri! buat la penilaian yang rasional. Jangan nak main serbu je. Buat malu dengan budak2 tadika. Diorang pun kenal mana muka perogol ngan muka jenis ikut hukum.

Tanpa Nama berkata...

sahih !!!..
100% dipercayai mamat bangla itu udah pun memberi dan menerima apa yg patut drpd wanita muda berusia 29 tahun itu !!

dpt skali nak diulangi lagi..
dan lagi.. dan lagi !!

Tanpa Nama berkata...

halal la sgt...dh kawin baru la halal...yang kena tangkap basah tu bukannya kawin lagi..takkan la tu pun halal...bengap....skang ni baru la halal sebab dh kawin...baguih la..asal PAS buat halal...mampuih aku tak pecaya kat PAS...menghalalkan yg haram...gila punya reja

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review