Khamis, 13 Oktober 2011

KASI BONGKAR!!! PEMBELI RUMAH DI KENCING BERADAP OLEH PEGAWAI POLITIK MB SELANGOR??


Sebelum ni saya telah terbitkan artikel tu di SINI, tapi hari ni seorang pembeli rumah berkenaan telah membuat laporan polis terhadap seorang PEGAWAI POLITIK MB SELANGOR yang bergelar haji yang namanya anda boleh tengok sendiri di surat yang saya akan lampirkan di bawah nanti..

Ramai pembeli kecewa dengan janji janji manis haji berkenaan,setahu saya dari bulan januari lagi pembeli menanti untuk mendapatkan kunci rumah tersebut dan bila tiba tarikh penyerahan kunci mereka memberi pelbagai alasan supaya tarikh penyerahan kunci itu ditunda

salah seorang pembeli tersebut ialah sahabat saya sendiri,menurutnya ramai pembeli di kalangan penjawat awan,tentera dan golongan yang berpendapatan rendah..bayangkan la 600 orang telah membayar deposit sebanyak RM2100 jumlah yang diterima ialah 12.6juta lesap macam tu saja..


sini saya sertakan bukti bukti yang saya perolehi dari sahabat saya





pelbagai alasan mereka beri untuk mengelak dari berjumpa penduduk.jika lihat dari surat berkenaan nampak banyak penipuan..idendititi haji berkenaan masih belum diketahui kerana semua pembeli hanya berurusan dengan agen agen yang di lantik oleh haji berkenaan..

PMK
tahun akhir bagi parti kencing rakyat jangan harap rakyat nak percaya balik dekat hampa..kaki kencing btoi...

Tiada ulasan: