Jumaat, 14 Oktober 2011

KASI HEMPUK!! Apa yang perlu kita lakukan pada Aziz Bari dan Malaysiakini?


Bila seorang manusia rasa dirinya sudah terlalu bagus. Hinggakan tidak peduli lagi akan undang2 dan hormat kepada pemimpin. Nama saja diri digelar pakar perlembagaan, namun tidak menghayati rukun negara sebagai seorang rakyat yang boleh dibanggakan.

Itulah Profesor Kangkung Aziz Bari.

Namanya sering menjadi sebutan kerana dia seorang profesor yang selalu membela puak Pembangkang dalam segala hal yang terlibat dengan undang2. Andaikata perkara tersebut agak sensitif, muka profesor kangkung akan menjelma dan cuba menjadi hero perkara tersebut.

Terbaru apabila Tuanku Sultan Selangor menitahkan bahawa serbuan JAIS ke atas gereja DUMC adalah satu perkara yang patut dan benar demi menjaga kesucian Islam di Selangor. Tengoklah apa si kangkung ni kata, tindakan Sultan untuk campur tangan "bukan sesuatu tindakan yang lazim"


Maknanya dia nak kata, Tuanku Sultan Selangor tak patut campur tangan la ye?

KDYMM Sultan Selangor adalah ketua agama di negeri Selangor. Baginda bertanggung jawab untuk menyelesaikan kes agama yang besar dan menjadi kekeliruan di seluruh negara. Pelbagai versi cerita ini dibuat. Hinggakan ada yang ada yang kata ia satu konspirasi politik. Menjadi topik hangat kepada setiap umat Islam dan orang kristian hinggakan menimbulkan perasaan kurang senang.

Jadi Tuanku Sultan cuba untuk menyelesaikan isu ini dengan cara yang baik dan menegakkan kebenaran, sambil memelihara kesucian agama Islam dari dicemar. Apakah ini salah?

Apakah ini salah di mata pembangkang dan profesor kangkung Aziz bari?

Ini merupakan tindakan yang bijak dari seorang Sultan, menjaga rakyat dan memelihara agama.

Apa yang si kangkung dan pembangkang dengki sangat? busuk perut betul.

McTheory:
Apa yang patut kita lakukan pada si kangkung dan Malaysiakini peyiar portal kurang ajar tu?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Letak Jawatan !..masok laa Pas kaa..pkr kaa..Dap kaa...bersilat dlm gelanggang Politik...amacam

Tanpa Nama berkata...

Cibai kalau kamu bodoh jangan tunjuk kat orang kamu tu bodoh macam lembu pawah,cuba kamu suroh tangkap kavita kaur macam mana