Khamis, 1 Disember 2011

EDISI TERGOLEK!! ANTARA APEX DAN SHIDA YANG MANA DI PIHAK BENAR??

Dua hari lepas Mc ada memberi pendapat Mc mengenai isu ini, sama sebanyak Mc ada hentam skandal Apex Fahmi si Shida. Pada yang belum baca boleh klik sini. Mungkin ini artikel terakhir Mc menceritakan mengenai dua orang yang tah apa-apa tah. Dibawah ini Mc siarkan video penjelasan si Shida mengenai apa yang berlaku. Tidak adil kalau Mc terus menyalahkannya, namun pembaca boleh menilainya sendiri.





Bagi pendapat peribadi Mc, dari mata kasar, Mc melihat kedua-dua belah pihak bagai sembunyikan sesuatu. Namun jika itu yang diperjelaskan, Mc hanya menulis dan pembaca boleh membuat andaian sendiri.

Sembunyi macam mana pun, Allah juga yang tahu. Dosa dan pahala dorang, biar Allah yang tentukan.

McTheory:
Pesanan untuk si Shida, kalau dah bertunang tu, buat cara bertunang.. jangan makan luar..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biarlah kisah peribadi menjadi HAK MUTLAK mereka berdua (atau br3!) Kita yang kat luar ni tak payah lah nak sibuk-sibuk buat spekulasi dan jatuh hukum itu dan ini. Jangan jadi macam Kuman Seberang Laut Nampak, tapi Bangkai Gajah bawah hidung tak terhidu pun, apatah lagi ternampak. Selagi kita dinamakan manusia, begitula Hakikatnya. Udah-udah la tu menabur Fitnah yang mungkin memakan diri satu hari nanti. Bak kata omputih, What goes around comes around.

mattop berkata...

tanpa nama 10:05, jgn bersikap hipokrit.booo

Tanpa Nama berkata...

hahaha..kisah peribadI??klu dia setakat golkeeper cabok kau nak buat apa lantak la!!tiada siapa pun nk ikut!!ini la manusia bila menyanjungi seseorag!! perkara yang salah pun xkisah!!PERINGATAN KHAIRUL FAHMI telah menjadi IDOLA kepada masayarakat MALAYSIA!!kanak2,org tua semua menyukai dia!! tapi jika IDOLA itu sendiri yang telah menjadi perhatian ramai berkelakuan SUMBANG adakah kita perlu menghalalkannya!! JIKA benar dia bersalah dia perlu tampil ke hadapan dan membersihkan segala tomahan tersebut dan TERUS MENINGGALKAN PERKARA YANG TIDAK BAIK KERANA DIA MENJADI IKUTAN ANAK2 MUDA!!

ipoh marley

Tanpa Nama berkata...

bodo punya 1 Disember 2011 10:05 PG,
hang tlg habaq kat puak laknaktullah fuckatan jgn dok sibuk hal2 peribadi isteri PM, ada berani ka atau teloq tarak atau tarak teloq....

bodo tahap lembu....

Tanpa Nama berkata...

mattop..biar la..pribadi..bukan die g tlanjang dpan org rmai..mnt die main bola da la,xkan pribadi pon nk tru..2 br hipokrit..pndai2 la pk,mne baik amik..xbaik,ltak jaoh2...

Tanpa Nama berkata...

nie pon bodoh gak...msok politik plk...bodoh cam kambing...