Sabtu, 31 Disember 2011

EKSKLUSIF!! PROGRAM MUNAJAT SELAMATKAN MADRASAH SALIHIAH!! (TERKINI)

Menunggu kehadiran orang ramai



Dari seberang jalan..

Pendaftaran..

Pengerusi Badan Bertindak SMS

Jamuan makan..



Peserta program Munajat Selamatkan Madrasah Salihiah (SMS) yang memberi sokongan akan di beri baju semasa pendaftaran. Alhamdullilah.. sambutan yang diberi memuaskan.

Selepas sembahyang Zohor akan ada tazkirah khas dari Ustaz Fathul Bari. Ilmuan Muda.


McTheory:
Akan di Update dari masa ke semasa..

5 ulasan:

Awanama berkata...

Update lagi situsai terkini..tgk mcm x ada org pun..

Awanama berkata...

Salam, nk buat mcm mana org Kedah xminat dgn Madrasah ni. Depa lg minat dgn shopping complex, dgn Plaza juai hset seludup, juai . Yang menggerakkan program ni pun muka xbrapa 'jernih', kena betui2 ikhlas untuk selamatkan Madrasah, bukan krn politik.jaga solat jemaah..Insya ALlah musuh2 Islam akan gerun dan terpukau.

Bab solat jemaah ni..tkpyh ckp pasal Madrasah ni saja..Masjid2 di Alor Setar termasuk Masjid Zahir, Masjid AL-Gufran, dan masjid2 lain mana ada 200 org jemaah..BOHONG lah nk guna alasan ini utk tidak robohkan Madrasah..

jenuh robohlah masjid2 di Alor Setar atau Kedah klu guna hujah ngok ni.
Apapun semoga Allah pelihara Madrasah ini.

Awanama berkata...

yeke tak minat?selalunya ramai je masjid n surau kalau ada solat hajat n aktiviti agama.

alokstak berkata...

kah3..aku tergelak habiss..aku orang sini,mamat yang beria-ria pertahankan surau ini aku tak pernah nampak muka solat jemaah di surau ini pun??

Kalau buat sesuatu bkn kerana Allah..baik duduk rumah lagi baik,Allah benci kepada golongan Hipokrit ini..maaf,yg benar dan nyata!!

Awanama berkata...

Dia x p ke..aku ingat dia p..tulis bkamin..nak petahan la apa la..last2 aku sorang ja p..dpt baju kuning nk pakai takut polis plak tangkap dikatanya aku sokong bersih x ke naya aku ....huhuhu