Khamis, 1 Disember 2011

KASI GEGAR!! HARAKAH BAKAL GULUNG TIKAR!!!




Artikel dan kajian ini menunjukkan impak yang jelas serta penolakkan pembaca internet terhadap portal dan kitab nombor satu Pas itu semakin merudum rankingnya. Walau apa pun alasan yang diberi, mengikut kajian yang dibuat. Haramkahdaily sudah kehilangan hampir 100,000 pembaca sehari.


Mereka mengkaji dan mencari sebab musabab tentang kejatuhan ranking haramkah. Bagi Mc, kejatuhan portal nombor satu Pas itu ada kesan dengan arus perubahan alam maya yang lebih terdorong untuk menyebelahi portal dan bloggers pro kerajaan BN.

Pembaca sekarang lebih bijak menilai, berita mana yang berkualiti dan boleh dipercayai. Siapa nak baca berita yang asyik mengutuk dan memfitnah tanpa henti? Kemudian memuji pemimpin kesayangan mereka sehingga nak termuntah kita baca walaupun pemimpinnya itu tak betul.

Kalau berterusan begini, iklan-iklan di haramkahdaily pasti akan ditarik balik. Mana ada orang nak iklan diportal yang dah tak laku? Baik cari portal yang tengah top sekarang ni.

Pastinya kemorosotan haramkah ada kena mengena dengan sokongan rakyat terhadap Pas.

Ini petanda buruk bagi Pas!!

McTheory:
Bersiap sedialah angkat bungkus pada PRU nanti wahai Pas..

4 ulasan:

Jeffry berkata...

HAPRAKAH TEMPAT SUMBER FITNAH..TAK BACE LG DPT PAHALE BROO HUHUHUHU

Tanpa Nama berkata...

MALAS DAH NAK BACA, TAK DAK BENDE LAIN, FITNAH-FITNAH!, PEMBOHONG NO. 1!, ORANG LAIN TAK ADE YANG BETUL, DIA JE YANG BETUL!.

TAK ADE SATUPUN DALAM HARAKAH TU YANG BOLEH DIJADIKAN RUJUKAN!

TERUS MALAS NAK PI TENGOK DAH!

-ART-

Nok berkata...

aku suka baca haramkah sbb nak tengok fitnah serta pembohongan mereka dari muka pertama sampai muka akhir...ditambah pulak ada promosi cikaro ubat kuat main...bagi kote panjang...macam2 lagi....

itu lah yg diwar2kan oleh puak2 ni cikaroooo aje...padan lah ramai pemimpin PAS dok tarkul bini org,contoh Timbalan Presiden mereka Mat Sabu pun tarkul bini org, apa kan lagi anak buah....mana taknya tukang ampun dosa ada Pork Nik...boleh kautim dgn tuhan.....rosak rosak parti munafiq ni, mintak2 di lindungkan tuhan jgn bagi depa menang di PRU13 nanti...insyaallah..

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik main Left 4 Dead daripada baca Harakah