Selasa, 6 Disember 2011

KASI PANAS!! UMNO PERLU MENIPU MACAM ANWAR UNTUK TERUS HIDUP!! -- Dr. Asri


Tajuk diatas tu bukan Dr Asri kata, tapi Mc yang kata. Mc kata macam tu sebabnya, mengikut kefahaman Mc tentang apa yang diulas oleh Dr Asri dalam video di atas. Parti mana yang memberi harapan yang 'lebih' akan di sokong oleh rakyat. Maknanya, UMNO kena ikut macam Anwar la.. Kena janji yang bukan-bukan, kena tipu rakyat sana-sini baru ramai orang sokong.

Apakah itu maksud harapan Dr Asri? adehh..

Apa pula pendapat pembaca?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ahli UMNO memang cetek pemikirannya.

Cepat2 ler jadi orang UMNO supaya lebih bijak.

Bingai @ Bangang berkata...

Bukan mudah menipu si penipu, bro. Orang UMNO sendiri ada juga yang menipu. Bila depan YB/Datok/Ketua-Ketua Parti semua tunduk dan angguk tapi bila mengundi? Hampeh! Kononnya undi protes! Bila kalah, menyesal sebab tempias-tempias projek pun tak dapat. hehehe

Kena dapat title "Anugerah Tuhan" baru boleh menipu?

Tanpa Nama berkata...

Berubah utk mengagihkan kekayaan negara secara lebih adil. Macam kes Shahrizat Jalil, walaupun disiasat tiada penyelewengan, rakyat tetap tidak percaya kerana kedudukan Shahrizat itu sendiri sebagai Menteri & Ketua Wanita UMNO. Kalau mereka telus, Kementerian Asas Tani tu akan perjelaskan criteria kenapa syarikat suami Shahrizat dipilih dan tidak memilih syarikat yg lain. Yang kedua semua projek Kerajaan hendaklah dilakukan secara tender/sebutharga dan terbuka kepada yang layak. Kriteria pemilihan perlu jelas, jangan samar-samar je. Yang ketiga hapuskan lah kerja undi yg dibuat secara tertutup. Ni semua menaikkan kemarahan rakyat.