Isnin, 5 Disember 2011

TUDIAA!! AKHIRNYA PAS MENGAKU DIA MEMANG 'KUDA' DAP!!



Ha ha ha.. katalah apa pun, memang sah Pas ni kuda Dap laknattulah. Kuda yang DS Najib maksudkan pada  Pas ialah, 'diperkudakan'  lebih kurang umpama di PERKOSA oleh Dap. Habis depan belakang Pas kena bantai untuk mencapai matlamat memerintah negara.

Dia kata UMNO lembu? Lembu dia banyak jasa, menglembukan diri kepada rakyat. Membajak tanah dan membuahkan hasil. Lihatlah bagaimana majunya Malaysia setelah 50 tahun lebih dibajak dan dijaga oleh UMNO. Sedangkan Pas, rela di 'kuda', rela di 'perkosa' oleh Dap untuk memuaskan nafsu kafir harbi.


Belum pun menjadi kerajaan, Pas yang di perkudakan oleh Dap sudah hilang daranya. Islam ke mana, hudud pun lintang pukang. Perjuangkan Islam? adehh.. depan Dap pun telur kecut, macam mana nak pejuangkan Islam. Pas sanggup robohkan madrasah dan surau semata-mata nak buat shopping mall, Pas sanggup hapuskan hak melayu semata-mata nak pancing undi kaum cina Dap. Pas sanggup gadai nama Allah hanya untuk puaskan nafsu Dap dan akhir sekali, Pas tolak penyatuan umat Islam, semata-mata takut Dap marah kepadanya.

Kiranya prinsip pegangan Pas selama 50 tahun lepas, habis di perkosa oleh Dap semata-mata hanya untuk berkuasa. Kiranya bagi Pas, kuasa lebih penting dari agama. Kalau macam tu, apa relevannya Pas wujud di Malaysia? Nak kata UMNO pinggirkan agama, sedangkan Pas lagi teruk, ubah prinsip, Langsung tak guna!!

Kita umat Islam ni, walau macam mana jahat atau sibuk pun, agama dan bangsa tetap nombor satu. Tiada kompromi lagi. Kalau orang usik agama kita dan bangsa kita, takkan kita nak tengok saja. Tapi Pas? dah macam-macam Dap buat, Pas tetap tersenyum, siap ubah prinsip dan beri sokongan lagi. Apakah itu dinamakan parti yang utama kan Islam?

Adehh.. fikir sendiri la, Pas hanya berlakon baik. Pakai lebai untuk cari makan saja. Untuk tipu orang kampung. Sedangkan belakang-belakang, depa dok rancang nak gadai Islam dan melayu kepada Dap. Kalau puak macam ni menang, dan memerintah. Siapa lagi yang boleh kita harapkan untuk menjaga kita? PKR? Toksah la, yang tu lagi teruk. Kalau Pas di perkuda, PKR tu lebih kurang haram macam babi la kot.

McTheory:
Pas diperkuda, PKR di babikan..

2 ulasan:

Unknown berkata...

Salam tuan. Mohon izin utk linkkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya linkkan di blog saya. Moga kita dpt bertukar2 maklumat. Terima kasih, Selamat berjuang.

# Link blog saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Akan tercatatlah dalam sejarah Parti Islam jual agama demi kuasa yang sejemput. Rasa bangga kan main dapat perintah Kerah. Entah kekal entah tidak.

Anak cucu bakal menuding jari memaki hamun mereka. Komunis dalam senyap bersedia mengambil alih pemetintahan akibat kebodohan PAS dan PKR.

Dah terang lagi bersuluh Anwar itu jadi pekakas Yahudi dan DAP itu membawa idologi komunis, PAS masih mahu memberi bantuan dan sokongan.

Biar agama terjual tak apa, hati puas... itulah mentalti pejuang PAS yang telah terjamin ke syurga ciptaan Nik Ajis.

Jom attack PKR Yahudi dan PAS komunis.!