Rabu, 7 Disember 2011

PANAS!! PENGANUT PAS SAYANGKAN AMBIGA!!



Buang tabiat nak mampus ka apa si Pengasas Haramkah kitab nombor satu orang Pas ni? Tiba-tiba nyatakan perasaan sayangnya pula pada si bekas peguam pejuang Islam murtad.




Malah beliau samakan sayangnya pada Ambiga sama seperti beliau sayangkan Nik Aziz. Beliau sayangkan Ambiga sama seperti beliau sayangkan Ulamak Pas yang lain.. hai laa.. dah nyanyuk ka apa..

Si Ambiga ni pejuang bebas seksual, pejuang kebebasan beragama, pluralisme dan pejuang umat Islam murtad.

Orang macam ni yang si pengasas Haramkah ni sayang? Biar betul ni..

Patut la berita dalam Haramkahdaily dan akhbar haramkah semua merapu lana. Tengok la siapa ketua dan penulisnya.

Orang Pas ni dah rosak teruk nampaknya.. makin hari makin gila..

McTheory:
Dulu Islam.. sekarang tengelam..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahap dan status rakyat majmuk Malaysia, mudah dikesan. Rata-rata yang kurang mampu melojikkan sesuatu urusan pasti terjerumus dengan apa yang mereka dengar. Akibat tidak mampu berada dialiran perdana rakyat Malaysia yang progresif, mereka beralih ke kumpulan dimana cakap-cakap negatif tentang BN sebagai parti pemerintah diluahkan. Hujah kecewa tidak memerlukan banyak fakta jelas, cukup dengan cakap-cakap fitnah (lantaran tidak tahu lojik sesuatu proses). Cakap kecewa dikalangan yang kecewa selalunya ramai pendengarnya. Pilihan yang keciwa ada 2 iaitu PKR dan PAS yang dikategorikan sebagai pemudahcara kumpulan kecewa. Mereka ini lengkap dari yang pandai, yang rasa pandai, yang sederhana dan yang susah. (Bahagian 1)

Sendiri berkata...

kenyataan gila...tanya diri kita adakah Allah sayang dengan penjuang seks bebas nie...apakah Allah terbalikkan bumi kerana pelakuan sonsang nie tanda Allah sayang..nie la apabila menolak ayat Quran supaya berkasih syg sesama islam dan tegas dengan org kafir dibuang dari prinsip kehidupan.