Isnin, 2 Januari 2012

TUDIAA!! Filem Terbaik 2012, Bakal Pecah Punggung!!



Memang poster terbaik la.. Bakal mengegarkan pawagam pada 9 Januari 2012. Inilah punca segala masalah di Malaysia, memang perlu beliau di hantar kembali ke tempat asalnya untuk bertapa, kalau boleh buat selama-lamanya.


McTheory:
Malaysia akan kembali aman..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan Cerita seekor Binatang yang keluar kandang dan membuat hiruk pikuk orang ramai? Alhamdulilah haiwan ini akan di humban kekandangnya.

Binatang belaan tentu kandang rumahnya. Yahudi tuannya pulak tu.

Tanpa Nama berkata...

kita bila dah umur lanjut, kena banyak buat ibadat. ada duit kena pi Mekah buat haji atau umrah, bukan tahun baru pi Phuket.Gunakan masa yang masih sisa dengan cara yang betul (quality time)mesra dengan bini anak cucu bukan chinadoll. Banyak masa dengan masyarakat, masjid surau bukan dlm jel. Minta di simpang malaikat 44.

Tanpa Nama berkata...

Iman dia dok tang mana, yang dok ikut percaturan puak kafir harbi tu buat apa? Kesian kat dia. Khadam dan juak-juak dia tak boleh ka nasihat kerana Allah??????

Tanpa Nama berkata...

Bro 12.52 juak-juak dia himpun ramai-ramai nak meraikan hukuman dia. Mana boleh bela dia di luar mahkamah, Urusan mahkamah kena selesai dlm mahkamah. Manusia bertamaddun mana boleh guna undang-undang RIMBA. Orang bertamaddun je yang faham.