Ahad, 1 Januari 2012

TUDIAA!! Puak Pas Kena Penyakit Gila Tahap Kritikal!!


"Rupanya tanah tapak surau itu adalah milik keturunan Dato Mahfuz Omar dan almarhum datuk beliau telah lama mewakafkan tanah itu untuk membina rumah ibadah..jangan bimbang, surau itu akan diroboh dan akan digantikan dengan surau baru yang besar dan lebih selesa untuk kegunaan orang ramai {bukan membina shopping kompleks seperti yang ditulis" - Penafian dari blogger Pas yang bangang!



Puak ni dah makin sawan. Macam-macam cara depa buat untuk menghalalkan Madrasah Salihiah di roboh. Dari mengungkit dan berbohong. Kini Pas Kedah buat cerita pulak dengan mengatakan tanah Madrasah tu dulu milik Tok Wan Mahfuz yang punya.

Kalau benar tanah tu milik Tok Wan Mahfuz. Awat dari dulu lagi tak bersuara, kenapa diam saja. Hingga ke tahap kritikal macam ni baru dok mengaku.

Nampak sangat la pembohongnya si mangkuk pencacai Pas sekor tu..

Tambahan, yang tukang sebar pulak, si manusia paling kurang ajaq dalam Malaysia. Rasanya ada orang nak percaya ka cerita ni. Kecuali ahli tegar Pas perut hijau saja yang dok percaya cerita bangang macam ni.

Pas Kedah memang gila dah lani. Makin kena tekan makin sawan.

McTheory:
sanggup buat apa saja, untuk menghalalkan cara..

10 ulasan:

Awanama berkata...

MEMANG SAH. PUAK NI DAH NAK GILA.

Awanama berkata...

babi tu umngok, umngok tu babi

Awanama berkata...

Tanpa Nama 1hb Jan 2012 12:08

Syukurlah Ko samakan Umno dengan babi. Ketahuilah Babi ialah makhluk Allah yang taat menurut fitrahnya sebagai babi. Nasib baik ko tak kata " Pas tu Umngok dan Umngok itu Pas" . Lain kali kalau nak hina Umno cakap lah cam ni - " Pas tu Umngok dan Umngok itu Pas" sebab PAS tu telah sinonim dengan sesuatu yang amat buruk keadaannya. Kenapa? Sebab Pas tak mengikut fitrah seperti babi tadi. Adakah patut menyokong kepada sesuatu perbuatan yang di luar fitrah i.e - faham faham sendirilah siapa yang suka membuat sesuatu di luar fitrah dan PAS menyokongnya pulak.

Awanama berkata...

Datuk dia wakafkan tanah untuk dapat pahala amal jariah... Buat madrasah untuk umat beribadat. Punya la bagus anak cucu.., ambik balik tanah tu nak buat pusat komersial..

Bagus laa... Jangan sampai datuk dia tu bangkit dari kubur., marah2 kat anak cucu kerana dah 'draw' dia punya 'fixed deposit'..

Awanama berkata...

Cuba kita spin skit..Sekiranya kerajaan Kedah skang adalah BN dan ingin merobohkan utk didirikan pusat komersil. Adakah PAS akan bersetuju dan memberikan kerjasama..?Rasanya seluruh ahli PAS akan berdemo berbaring di jalanan dan mengeluarkan fatwa bahawa UMNO menindas orang islam. Maka kita akan mati syahid memperjuangkan madrasah ini..

Tanya sy kepada PAS, senang atau susah menjdi pemerintah...???

Awanama berkata...

Kalau benar tanah tu wakaf dari tok nenek Mahfuz, awat yg dia tak bela hak jariah tok nenek dia? Nasib baik aku tak dapat cucu perangai mcm Mahfuz.Cucu tak guna.

gohku berkata...

madrasah nie ada ke puah2 umPORNO mengimarahkan ???

Awanama berkata...

Awat yg hang dok tanya org. waktu masuk waktu pi la daftar di muka pintu madrasah. Ibadat sembahyang wajib utk semua Islam bro....

Pakteh berkata...

berdoalah agar kita tidak mendapat cucu cicit seperti mahfuz...
hahahaha....Pakteh bila sebut mahfuz memang nak tegelak...hehe...
bab derhaka kat keturunan, PAS sendiri tidak teragak-agak menamakan mahfuz......kikiki.....

apala malangnya mahfuz ni....

Awanama berkata...

sukati dia lh nk wat ape ponnnnnnnnn