Selasa, 20 Mac 2012

GEMPAR!! Isu Lynas: PKR Mahu Pas Pecat Che Rosli!!

Che Rosli pulak nak kena pecat!



Lepas satu, ada satu lagi pemimpin Pas yang PKR nak suruh pecat. Lepas Hasan Ali dan Ustaz Azizan. Kali ni Che Rosli pulak yang jadi target PKR untuk di pecat dari Pas.


Baca artikel yang Mc ambil dari Minda Hijrah

Selepas pemencatan Dr. Hasan Ali dan gangguan pentadbiran PAS Kedah oleh PKR, kini tumpuan PKR terarah kepada seorang lagi Ahli Parlimen PAS dari Hulu Langat yang mempertahankan isu Lynas.

Persoalannya disini, sampai bila PAS akan terus menjadi 'LEMBU' kepada rakan sekular & sosialis mereka dengan mendiamkan diri dari camputangan urusan dalaman parti? Sedangkan selama ini pakatan pembangkang kononnya melaungkan kebebasan bersuara tetapi TIDAK jika ada kalangan mereka memberi pandangan yang merugikan survival politik mereka.

Sikap MUNAFIK pakatan pembangkang jelas. Mereka tidak berminat untuk menjurai isu rakyat tetapi lebih kepada meraih populariti semata-mata.

Che Rosli adalah ahli akadmik yang pakar dalam bidangnya. Penulis tyang condong kepada PKR ini memperlekehkan kebijaksanaan ahli Parlimen PAS sebagai pakar dan ahli politik dengan mengangkat martabat pemimpin PKR Fuziah Salleh.

Apa jawapan balas PAS berkaitan serangan terbaru PKR terhadap pimpinan mereka ? Masih mahu terus menjadi LEMBU dan KELDAI untuk PKR & DAP ?




McTheory:
Apakah Pas akan jadi lembu PKR dan Dap buat selamanya?

Tiada ulasan: