Selasa, 20 Mac 2012

GEMPAR!! Video Hadi Awang cuba nak bunuh diri!!

Anwar- psstt Ady, ko tolong back up aku bro..
Hadi - baik boss.. akan dilaksanakan..





Apabila Presiden Pas, Hadi Awang menghalalkan persahabatan umat Islam dengan bangsa yahudi. Malah beliau seolah-olah terpaksa mengeluarkan kenyataan yang menyokong itu, demi kerana tingkahlaku Anwar yang menyokong penuh untuk menjaga keselamatan negara Israel.


Perbuatan Hadi Awang sebenarnya seolah-olah mahu membunuh diri dan juga parti Pas. Sebagai seorang Melayu Islam, tidak seharusnya Hadi Awang berkata begitu. Merestui kerjasama dengan yahudi adalah satu perbuatan yang amat pelik. Walaupun Rasullulah pernah berniaga dengan bangsa Yahudi, namun Rasullulah juga tidak galakkan kita berkawan dengan yahudi.

Jika kita ada pilihan lain kenapa kita perlu bekerjasama dengan mereka? Memang dalam dunia sekarang yahudi menguasai segala-galanya sehinggakan. Dari sekecil-kecil barang, sehingga sebesar-besar pengunaan. Tapi tak bermakna kita rela untuk di kuasai. Jika diberi pilihan lain, taknak kita umat Islam mengunakan barang yang dikeluarkan yahudi.

Tapi bila sebuah presiden Parti Islam berani kata HALAL untuk bekerjasama dengan yahudi. Bagi Mc ianya bukan satu tindakan yang amat bijak. Mungkin tujuannya hanya untuk membela Anwar. Namun disebabkan tindakan itu, wajah parti Pas sudah terpalit dengan kekotoran yang presidennya lakukan sendiri.

Sampai bila Pas perlu menjadi lembu Anwar untuk mencuci segala tahi yang dia buat? Ohh yeahh.. Pas sekarang dah berubah, demi wang, kuasa dan kedudukkan apa sangat la setakat nak kawan dengan yahudi tu yeah.. dengan syaitan pun orait, yahudi tu kecik anak saja la..




McTheory:
Makin jauh sesat dan terpesong Pas ni..

Tiada ulasan: