Jumaat, 16 Mac 2012

PANASS!! Khalid Gagap Menjadi Salah Satu Pengundi Hantu?!!

"Adakah aku sudah dikorbankan
sebelum bertanding?!!!"
Menarik sungguh permainan PKR demi menentukan kemenangan di PRU yang akan datang.

PKR membuat permindahan beramai-ramai pengundi bagi menentukan kawasan yang mereka menang untuk kekal menang di dalam PRU yang akan datang.

Terbaru, Tan Seri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor tidak lari daripada terlibat dengan proses pemindahan beramai-ramai penyokong tegar PR.





Sebelum ini, Khalid mengundi di Petaling Jaya..


Kad Pengenalan: 461214105273 / 0556617
Nama: ABD KHALID BIN IBRAHIM
Jantina: LELAKI
Lokaliti: 105 / 34 / 05 / 003 - JLN 16/2
Daerah Mengundi: 105 / 34 / 05 - SEKSYEN 16
DUN: 105 / 34 - BUKIT GASING
Parlimen: 105 - PETALING JAYA SELATAN
Negeri: SELANGOR

Sebarang pertanyaan : spr@spr.gov.my

Tetapi, disebabkan mahu memastikan Nurul Ezah menang di Lembah Pantai, beliau telah meminjam alamat di Universiti Malaya untuk menjadi PENGUNDI HANTU di Lembah Pantai.



Proses permindahan pengundi beramai-ramai ini sudah sekian lama dilakukan oleh PR dan tidak pasti sejauh mana pihak SPR memantau proses ini dari masa ke semasa.

Disini kita sudah dapat cari satu hantu yang akan mengundi di Lembah Pantai, mungkin ada ramai hantu lagi yang bakal muncul untuk mengundi Nurul Ezah di Lembah Pantai.

Ataupun Khalid berpindah ke Lembah Pantai untuk menjadi calon bunuh diri di Lembah Pantai?

Tak ramai yang berani berlawan
dengan Raja Nong Chick

Kemungkinan ini juga ada kerana Azmin sudah lama mahu membunuh politik Khalid kerana mengangu beliau untuk menjadi MB sebelum ini.

Dato Raja Nong Chick hari ini diterima baik di Lembah Pantai dan kekuatan ini sudah pastinya akan menjadikan Khalid kambing hitam yang akan di sembelih di Lembah Pantai.

Meletakkan Nurul Ezah bertanding di Lembah Pantai merupakan satu risiko yang besar kepada anak kesayangan Anwar, dan sekiranya beliau diletakkan di Bandar Tun Razak, peluang Nurul untuk menang agak besar sekiranya dibandingkan di Lembah Pantai.

Apapun yang dirancang oleh PR, jelas menunjukkan Anwar mahu menyelamatkan politik 2 orang yang beliau sayangi...

PASTI tentukan tidak ada halangan kepada Azmin menjadi Menteri Besar sekiranya PR menang di Selangor dan memastikan Nurul Ezah bertanding di Bandar Tun Razak mengantikan Khalid dan Nurul menang sebagai Ahli Parlimen Bandar Tun Razak.

Aku lah sepatutnya jadi MB,
padan muka kau Khalid! ?
  
Apapun alasan dan sebab yang mereka berikan kepada Khalid untuk menjadi PENGUNDI HANTU di Lembah Pantai ... ini adalah kerana ... mahu MEMBUNUH POLITIK KHALID

Tahniah kepada Anwar yang merancang begitu detail dan tanpa disedari ... Khalid dikorbankan demi AZMIN DAN ANAK beliau...

Khalid pun sudah tua .......... :)

Artikel pencarian hebat ini dibuat oleh blog Suara Razlan. Timbalan Pengerusi Unit Media Baru Pergerakkan Pemuda UMNO dan ketua Pemuda Seputeh.


McTheory:
Khalid pun jadi pengundi hantu.. dah memang taraf dia macam tu kot?

Tiada ulasan: