Jumaat, 16 Mac 2012

PANASS!! Pas Kupang BUNGKUIH Berdepan Hasan Ali!!



Sebenarnya Pas Kupang cuba nak mengadakan ceramah bersebelahan dengan ceramah Hasan Ali. Namun apa yang terjadi amatlah mengejutkan. Baca apa yang Mc dapat dari blog Kamera Kupang dan sedikit edit untuk kesesuaian membaca.


YB KUPANG HILANG BERSAMA KETUA PENERANGAN PEMUDA PAS BALING!!!! TERPAKSA BATALKAN CERAMAH AKIBAT TIADA SAMBUTAN.


Ceramah PAS yang dijadualkan berlangsung di DEWAN Badminton KEDA Kupang terpaksa dibatalkan akibat tiada sambutan. 

Dewan Badmintan KEDA LENGANG  
BERBANDINGAN DENGAN
CERAMAH HASAN ALI.

Segala penerangan oleh beliau semalam amat bersemangat dan sangat pilu pada akhirannya ketika rata-rata pendengar mengalirkan air mata setelah mengetahui situasi sebenar politik tanahair yang memihak kepada orang bukan Islam.


Ramai.. penuh..



Nampaknya, gempur kubu Pas yang dibuat Hasan Ali di Kedah amatlah berkesan. Setiap  siri ceramah beliau di Langkawi, Sungai Petani, Padang Terap dan Baling. Mempunyai pengikut tidak kurang dari 5,000 orang. Malah pernah ceramah beliau di kunjungi dengan jumlah hadirin 20,000 orang.



Ternyata gempur beliau dapat melumpuhkan pengaruh Pas di Kedah. Tahniah Hasan Ali!! Pas Kupang mengalah dulu sebelum bertarung!!

McTheory:
Sudah jatuh di timpa tangga rupanya Pas!!

1 ulasan:

Dot berkata...

Mc,

tuuu diahhh!! habih laghi pi ka ceramah dato hj hassan ali!!! bungkuih woi! juai sekupang satu! tu pun kalu laku tepung bungkuih hijau inti putih!! ka tepung bungkuih putih inti hijau pekat? di kupang dah, pi tempoq kawasan mahpuh tengok??