Khamis, 22 Mac 2012

PANASS!! Nik Aziz ni OTAK dah Tak Boleh Pakai Ka?



Katanya, Yahudi lain, Zionis lain kerana Zionis merupakan parti dalam Yahudi yang mempunyai agenda jahat sejak lebih 100 tahun lalu.


“Yahudi ni bangsa, bangsa tidak ada yang jahat tapi yang jahatnya ialah manusia, begitu juga Melayu dan Arab, Melayu dan Arab tidak jahat tapi yang jahatnya ialah perangai orang Melayu dan Arab itu sendiri.


“Orang Yahudi tidak minta untuk jadi Yahudi dan saya sendiri tidak nak jadi Melayu tapi bangsa saya bangsa Melayu, apa boleh buat,” katanya.


Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan kelmarin mempertahankan kenyataan Abdul Hadi dengan mendakwa berurus niaga dengan Zionis bererti mengiktiraf kewujudan mereka.

Inilah yang di luahkan oleh nik ajis dalam akhbar sinar semalam.Sanggup menyokong kenyataan hadi awang supaya umat Islam boleh menjalankan aktiviti perniagaan dengan bangsa yahudi..Lebih membanggangkan nik ajis mengakui tidak mahu menjadi MELAYU..

Nik ajis patut sedar orang yahudi sekarang bukannya seperti yahudi dulu,kita tak nafikan yang Nabi Muhammad S.A.W pernah berdagang dan berurusan dengan bangsa yahudi dulu.tapi kita harus ingat yang perniagaan zaman dulu tidak sama dengan zaman sekarang..setiap wang yang kita berurusan dengan yahudi akan di salurkan kepada aktiviti ketenteraan mereka..

Yang menjadi mangsa kekejaman mereka ialah penduduk Islam palestin yang kini setiap hari bermandi darah kerana mempertahankan tanah air mereka..jangan lah buat kenyataan semata mata untuk kepentingan politik Anwar saja..Fikirkan masa depan Umat Islam akan datang.

Sambung baca di Medan Tempur Kedah

4 ulasan:

Kama Irahsa berkata...

Aku rs xpyh la dok main sgt dgn isu yahudi, israel n zionis ni. Takut terpalit kt muka kerajaan blk nnt. Zmn skrg ni xde org yg bole lps dr berurusan dgn yahudi.

merbah desa segt berkata...

yang aku tahu israel adalah bangsa yahudi adalah ugamanya.pengasas ugama yahudi bernama yahuda.kalau anda tengok kat t.v orang israel memakai ketayap kecik ditengah kepalanya mendakap satu tembok yang besar dan tinggi sambil membaca kitabnya itulah kubur pengasasnya yahuda.

Tanpa Nama berkata...

pork nik ni kan wali, dia dapat bezakan antara yahudi dengan zionis. tapi dia lupa yang memusuhi orang palestin dan islam tu tetap bangsa yahudi (bani israel)

Tanpa Nama berkata...

Apa kena le dgn org tua ni?