Sabtu, 31 Mac 2012

PANASS!! Noh Omar Ditangkap Bersama Perempuan SEKSI!!


Gambar di atas ni yang tersebar di Facebook. Pelbagai fitnah di cipta dari gambar di atas. Ada yang kata itu skandal Noh Omar. Ada yang kata Noh Omar bersama perempuan lain. Kiranya macam-macam jenis teori dan persepsi yang mereka cipta. Semuanya buruk-buruk dan fitnah belaka.




Tuuudiaa.. takkan la skandal Noh Omar bawah anak beranak sekali untuk berdating? Mana la punya manusia bangang yang membuat fitnah ni. Oit tukang fitnah, tak takut mati ke? Sudah-sudah la memfitnah tu, kalau nak buat cerita pun, agak-agak la. Sampai bini orang pun ko dok tuduh skandal. Memang bangang level 1 la pemfitnah tu.

Salahkah kalau Noh Omar nak berhibur bersama keluarganya?


McTheory:
Memang bangkai betul la sapa yang buat fitnah nih.

2 ulasan:

Unknown berkata...

Bodohlah pemimpin UMNO nie. Nak berhibur dgn bini sendiri. Kalau nak berhibur, berhiburlah dgn bini org macam Badrul Amin, Macam Anwar Ibrahim, macam Mat Sabu tu. Baru mengancam.

Anonymous berkata...

Org zaman ni tahu memfitnah saja! Meluat aku tengok perangai org islam kini! Suka mengaibkan org lain! Kalau Allah subhana wataala tak balas kat dunia jawablah kome di akhirat nanti ya! Benci dgn perangai org malaysia yg hanya tahu memburukkan org sahaja!