Isnin, 7 Mei 2012

EKSKLUSIF!! Cikgu Zainol Akan LONDEH dan BOGELkan Pas Kedah!! #savekedah



Nampaknya Pas Kedah akan berdepan dengan satu lagi masalah besar yang bakal menjadi duri dalam daging. Baca cerita menarik yang Mc petik dari blog Media Kedah


PAS Kedah semestinya kenal siapa gerangan di dalam gambar ni, bukankah ini Cikgu Zainol bekas exco pemuda pas Kedah? Malah beliau juga merupakan bekas penulis Harakah dan juga merupakan sahabat baik Timbalan Presiden PAS. Cikgu Zainol juga merupakan Individu yang menulis buku Air Mata i di Bumi Memali.

Buku Air Mata Bumi Memali, merupakan buku yang di haramkan oleh PAS kepada Ahlinya, kerana di dalam buku itu menceritakan bagaimana penyelewengan jutaan ringgit hasil dari tabung memali yang telah di kutip PAS. Di dalam buku terbabit di sertakan bukti-bukti kukuh, seperti salinan resit dan audit tabung memali. Cikgu Zainol juga sanggup di saman sekiranya apa yang di dedahkan merupakan satu fitnah.



Cuba PAS Kedah terangkan apa jasa Cikgu Zainol untuk PAS berkaitan Tabung Memali dan apa yang telah di lakukan PAS Kedah terhadap Cikgu Zainol setelah PAS Kedah mempertahankan penyelewengan jutaan ringgit yang telah di lakukan Senator Yussof Hussin yang cukup rapat dengan Azizan Razak.

Untuk Pengetahuan PAS Kedah, kami telah berjumpa dengan Cikgu  Zainol di Madarasah Salihiah ketika menyampaikan ceramah. Cikgu Zainol sudah bersumpah akan mempertahankan Madrasah Salihiah sehingga titisan darah terakhir.

Selepas ini Cikgu Zainol akan menyampaikan ceramah pendedahan secara terbuka sekiranya PAS masih berdegil akan meneruskan untuk meruntuhkan Madrasah Salihiah dan di bina projek Aman Central.



McTheory:
Bongkarr semuanya Cikgu.. bongkarrr!!

Tiada ulasan: