Khamis, 3 Mei 2012

PANASS!! Skandal Seks Azmin, Sudah Jatuh DiTimpa Tangga!!


Nampak nasib Azmin Ali kali bagai dihujung tanduk. Gambar dan video skandalnya yang tersebar di internet pada kali ni turut mendapat respon dari adiknya sendiri.

Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, Ummi Hafilda hari ini berkata beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki terbabit dalam skandal seks yang tersiar dalam akhbar dan laman blog adalah imej abang kandungnya itu.


Sehubungan itu, beliau mencabar Azmin membuat laporan polis untuk menafikan gambar yang tersiar di akhbar dan beberapa laman blog tempatan adalah bukan dirinya. "Sebagai adik, saya kenal benar dengan abang saya. Dari aspek potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian itu memang dia," katanya kepada pemberita di sini, Rabu.

Beliau turut mendesak Azmin mengambil tindakan undang-undang terhadap akhbar dan blog terbabit bagi membersihkan nama baik keluarga mereka dalam tempoh tujuh hari.

Katanya, jika Azmin tidak berusaha untuk membersihkan namanya, beliau sendiri akan membuat laporan polis bagi mengetahui perkara sebenarnya dan jika Azmin didapati memang terbabit dalam skandal seks itu, abangnya haruslah meletak jawatan sebagai wakil rakyat.

Katanya, jika benar Azmin berkelakuan seperti itu, dia telah mencemarkan nama keluarga dan tidak layak untuk menjadi pemimpin masyarakat sebaliknya harus meletak jawatan dan memberi tumpuan kepada keluarga.

Ummi berkata, Azmin telah lama tidak pulang untuk menziarahi ibu mereka, Che Tom Yahaya, 78, yang semakin uzur.

Mungkin Allah mahu menyedarkan Azmin tentang perangai dan kelakuannya yang bongkak selama ini. Sedangkan dengan ibu sendiri pun Azmin sering menderhaka, apatah lagi dengan orang lain.

Ibu sendiri pun tak terjaga, orang macam ni kita nak harap menjaga kita kelak? aduhh.. fikir laa..


McTheory:
Bini pun dikongsi-kongsi, gila babi..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muka ni tak ada malu punya lah.. nanti dia hadir di Parlimen selamber saja. Nanti ada kawan-kawan yang sewaktu dengannya buat isyarak tangan "like" lagi. Nak jadi macam dia mesti muka kena tebai punya baru boleh. Kita kalau kena macam tu sebulan ka setahun ka tak keluaq rumah.