Rabu, 9 Mei 2012

TUDIAA!! Bahana Anwar Ibrahim Pada Umat Islam di Malaysia Serta Dunia!! #TIBAI



YB. Joe Rakan Zul Nordin yang sama menetang LGBT dan
 mengKRISTIANISASIKAN Rakyat.

Di Malaysia fahaman itu mula menular dan ia merupakan sebahagian daripada tuntutan kumpulan yang memperjuangkan penubuhan Suruhanjaya Antara Agama (IFC).

Di mana IFC ingin ditubuhkan bagi kesamarataan agama dan ia adalah sebuah suruhanjaya yang dicadangkan penubuhannya seperti sebuah badan berkanun yang mempunyai kuasa undang-undang yang mampu merubah ajaran agama Islam.



Mengapa anu war dan penyokongnya mempertahankan fahaman pluralisme agama di negara ini perlu dibanteras dan disekat sebelum ia memudaratkan umat Islam di negara ini.

Masih belum terlewat untuk kita melakukan sesuatu bagi membendung fahaman itu merebak kerana apa yang berlaku di Indonesia ketika ini sudah cukup untuk menunjukkan bertapa bahayanya fahaman tersebut apabila ia semakin berakar umbi sehingga menyukarkan pihak berkuasa agama negara itu dan menimbulkan polemik yang meresahkan umat Islam di republik itu.

Mengapa Cikgu jo yang dulu sama-sama berjuang menentang MURTAD pada suatu ketika dulu kini menjadi " Bisu" KELDAI ambiga...dimanakah suara sebagai seorang yang menjadi tenaga pengajar disebuah sekolah agama yang terkemuka (Yayasan Khairiah) yang banyak mengeluarkan insan-insan agama rohaniah.. kadang ada jugak yang banyak bertopengkan agama menjadi "tukang karut" di medan politik kedai kopi...Apakah sebenar perjuangan YB JO kita ni... dimanakah prinsip YB Jo... sekadar melukut ditepi gantang @ menjadi sehelai kertas putih untuk dicorakan oleh mereka ingin mencapai cita-cita politk murahan........

P/S: JANGAN JADI "KATAK DI BAWAH SERBAN FASIK DIBAWAH RAMBULAN"

Tiada ulasan: