Khamis, 31 Mei 2012

TUDIAA!! Rangkaian Jenayah Kejahatan dan pembohongan Pas Kedah!! #SaveKedah


Saban hari semakin terserlah kerakusan dan kejahatan Pas Kedah. Sudah banyak perkara yang dibongkar oleh kami TMK dan kami minta rakan-rakan blogger lain boleh tolong sebarkan mengenai hal ini. Jenayah pembalakkan dan percemaran alam sekitar yang serius boleh dibaca di SINI dan SINI.

Penyelewengan dan salahgunakuasa mengenai kuasa pejabat tanah yang jelas boleh baca kat SINI dan rakyat ditipu hidup-hidup oleh puak Pas Kedah pula boleh baca kat SINI. Malah Mc menyelitkan luahan hati kaum india yang ditipu oleh Anwar semasa roadshownya tempohari, meh klik kat SINI pulak.

Dalam dua minggu ni, kerajaan Pas Kedah akan tengelam dengan pelbagai masalah yang dibuat sendiri oleh mereka. Mc dan rakan blogger lain berjanji akan terus membongkar hingga rakyat Kedah sedar bahawa pilihan yang mereka buat pada 3 tahun yang lepas, adalah kesalahan yang paling besar.


Tunggu pelbagai cerita yang akan kami bongkarkan kelak.. pada sesiapa yang ada maklumat mengenai kejahatan dan kemungkaran Pas Kedah, boleh emailkan pada Mc di Mctheory@yahoo.com Insyallah kita akan ketengahkan..


McTheory:
Setiap klik diSINI mempunyai LINK artikel yang patut anda baca.

Tiada ulasan: