Ahad, 12 Ogos 2012

PANASS!! Akhirnya Jurulatih Kedah Letak Jawatan!! Azizan dan Khazali bila lagi?? #TukarKedah

KHAZALI DIN BILA PULAK?

WAN Jamak Wan Hassan akhirnya melepaskan jawatan selaku Ketua Jurulatih Kedah selepas pelbagai spekulasi panas menimpa kem Hijau Kuning sejak pasukan tersebut tersingkir dari saingan Liga Super musim depan.

Ketika dihubungi Sinar Harian, Wan Jamak berkata, beliau reda dengan apa yang berlaku namun pada masa sama berasa kesal berikutan masih banyak tugasan di Kedah gagal diselesaikan.

Kelmarin laman portal ESPN STAR.MY melaporkan Setiausaha Kehormat Persatuan Bola Sepak Kedah, Datuk Hamdan Mohamed Khaleb mengesahkan Wan Jamak telah pun meninggalkan kelab itu dengan cara baik.

USTAD AZIZAN BILA PULAK?


Sebelum ini timbul spekulasi beliau telah dipecat selepas Kedah disingkirkan dari Liga Super. Posisi tersebut diganti oleh jurulatih dari Croatia, Mario Tot bagi kempen Piala Malaysia pada 22 Ogos ini. - Anak Kedah

Khazali Din dan Ustaz Azizan bila pulak? Mampukah jurulatih Mario Tot mengubah nasib Kedah, selagi pengurusan bola sepak Kedah yang lemah? Atau beliau akan menjadi mangsa keadaan seperti mana, jurulatih-jurulatih Kedah yang lain.

McTheory:
Pengurusan kena tukar menyeluruh..bukan hanya jurulatih..

Tiada ulasan: