Sabtu, 18 Ogos 2012

PANASS LAGI!! Anwar, Lepas Mohon Maaf Pada Najib Razak, Menafikan Pulak?


Semalam lepas Anwar Ibrahim mengeluarkan 'Perutusan Raya' nya yang kontroversi tu.. Anwar dikatakan 'terpaksa' menarik balik Perutusan Raya terbabit, atas desakan dari pihak-pihak tertentu. Siapa agaknya pihak-pihak tertentu tu ya?

Namun seperti biasa la, bila ada kesilapan yang mereka lakukan, mereka akan menuding jari dan menuduh UMNO atau BN yang lakukan semua ini. Itu memang dah resam Pakatan Haram..

Baca penafian dari Pentadbir Blog Anwar..



Salam hormat.

Untuk makluman pembaca, blog (AnwarIbrahimBlog.com) ini telah digodam sekitar jam 11.50 malam tadi dan sebuah posting palsu kononnya ‘perutusan khas’ oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim telah dimuatnaik di blog ini.

Pihak pentadbir blog mengesahkan bahawa ‘perutusan’ tersebut adalah palsu dan bukan oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim, justeru telah mengeluarkan posting tersebut serta merta.

Posting Palsu 'Perutusan Khas'

Pihak kami difahamkan keratan skrin posting tersebut telah berjaya dirakam dan kini giat disebarkan oleh cybertroopers UMNO bertujuan memburuk dan memfitnah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Sekian, harap maklum.

PASUKAN PENTADBIR BLOG DATO’ SERI ANWAR IBRAHIM


Ha ha ha.. kan Mc dah kata, mereka takkan mengaku semua itu Anwar yang buat. Lepas ni akan ada tuduhan kepada Cybertroopers UMNO pula yang HACK blog Anwar tu. Itulah permainan game bodoh puak Pakatan ni. Dah nak raya pun boleh dok buat lawak bodoh lagi. ha ha ha..


McTheory:
Rasanya Najib Razak terima maaf Anwar tu.. kat Saiful bila lagi Anwar? heh..

Tiada ulasan: