Khamis, 23 Ogos 2012

TUDIAA!! Air Nescafe O Segera Seluruh Kelantan Atas Usaha dan Bakti Nik Aziz!!


Hanya di Kelantan!!

Hebat kepimpinan Nik Aziz dan pembesar Pas Kelantan. Apabila air 'Nescafe O' disalurkan kesetiap rumah di Kelantan melalui paip air. Tak pernah Mc dengar negeri atau negara lain mampu melaksanakan perbuatan atau binaan terbesar begini.

Memang patutla Kelantan menjadi negeri contoh di Malaysia untuk puak Pakatan Haram banggakan, kerana percapaian ini terlalu besar dan terlalu hebat untuk dibandingkan dengan negeri-negeri dibawah pemerintahan kerajaan BN.

Kerajaan BN dinegeri lain hanya mampu salurkan air paip 'kosong' yang dirawat untuk kegunaan harian rakyat. Namun Nik Aziz dan pembesar Pas Kelantan mengambil inisiatif dengan menyalurkan air minuman ke paip rumah rakyat Kelantan masing-masing. Jikalau dulu, mereka salurkan 'teh o' kini tahap air sudah di'upgradekan' dengan 'Nescafe O'.. hebat-hebat..

Mungkin selepas ini, akan ada 'ais kacang coklat' sekali dalam paip tersebut, jika anda terus mengundi Pas. he he..

P/s: Hanya di Negeri Pas Sahaja!!

McTheory:
Di Kedah, cuma Baling yang bertuahh.. ada Teh Susu percuma untuk rakyat sana..

1 ulasan:

Pakcu Rantau Panjang berkata...

Pakcu bukan nak kata apa bak air paip ni tapi kadang-kadang 1 atau 2hari paip kering tu biasalah...nak wak guana ini berkat Bumi Tadahan Wahyu ...tempat Pakcu sekadar air paip warna tea-o adalah tapi nescafe macam Mc tunjuk tu belum lagi......kat mana tuuu...agak-agak tergamak buat minum ke ?