Jumaat, 2 November 2012

TUDIAA!! Pas Rasuah, UMNO Salah! Tipikal Pas! Azizan Razak!

Macam lebih kurang sama saja pun..

Bosan, bosan dengan alasan bodoh yang tipikal. Sendiri tak pandai mentadbir, cari salah orang lain untuk jadikan alasan. Orang suruh jawab dakwaan, dia berlagak pandai kononnya hebat taknak jawab. Takdak teloq cakap takdak teloq, toksah dok pusing-pusing lagi dah.

Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, kerajaan negeri Kedah tidak akan melayan sebarang tuntutan, desakan atau komen parti komponan Barisan Nasional (BN) berhubung dakwaan penyelewengan kerajaan negeri.

"Saya akan beri kerjasama penuh kepada SPRM dan tidak akan membela pegawai atau siapa sahaja yang terlibat dengan rasuah.

Saya tidak akan bersama-sama dengan orang tidak betul malah saya sedia disiasat," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Exco di Wisma Darul Aman di sini.

Antara isu dibangkitkan ialah penyelewengan wang projek perumahan kos rendah sebanyak RM2.55juta oleh Bahagian Perumahan Negeri dan pelaburan Kedah Corporation Berhad (KCB) dalam projek pembalakan dan perladangan di Papua New Guinea (PNG) mengakibatkan kerugian RM31.21 juta berdasarkan laporan Ketua Audit Negara 2011.

Sebaliknya, Azizan mendakwa kerajaan negeri terpaksa menanggung beban hutang selepas mengambil alih Kedah daripada kerajaan Barisan Nasional (BN).

Bagaimanapun, beliau enggan menjawab berhubung tindakan Ketua Pemuda Gerakan Kedah, Tan Keng Liang membuat laporan kepada SPRM di Putrajaya semalam berhubung projek pembalakan dan perladangan di PNG oleh KCB. - BERNAMA

Azizan Razak dah mengesahkan bahawa orang Pas ni takdak teloq dah lemah tenaga batin. Patut la harakah dok tayang iklan ubat kuat banyak sangat, sebab memang ramai orang Pas lemah tenaga batin!

Buat salah tak berani mengaku, kemudian salahkan orang lain pula. Macam yang pernah Mc kata sebelum ni, Pas tak reti nak perintah, tapi UMNO juga yang salah. Macam mana tu?

Senang cerita, kalau taktau perintah, mai bagi kat UMNO balik la, tak payah nak kalut sangat la Azizan oii..


McTheory:
Orang bodoh sombong macam orang Pas ni memang payah!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TANG ORANG WALAU TAK BETUI BUKAN MAIN LAGI DIJAJA DAN DIKUTUK. TANG DEPA SAH-SAH TAK BETUI PUN MASIH DOK CARI JALAN SALAHKAN ORANG LAIN. APA PUNYA MB NI..