User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Ahad, 27 Januari 2013

EKSKLUSIF!! Pengakuan Orang Kampung Di Tipu YB PAS Kedah!! #TukarKedah #SlmtknGngInas

pakcik yang ditipu..

Kisah orang kampung ditipu Pas Kedah bersambung lagi, kali ni Mc berikan video temubual orang kampung dan menceritakan bagaimana mereka ditipu oleh mangkuk-mangkuk Pas Kupang yang mengutip duit permohonan tanah tanpa pengetahuan pejabat tanah dan menipu orang kampung dalam jumlah yang besar.

Untuk baca siri sebelum ini boleh klik kat SINI dan SINI.

Dengarlah rintihan seorang penduduk kampung yang ditipu oleh YB Pas Kupang.


Disebabkan desakan penduduk yang mahu perkara ini diselesaikan, UMB, UMNO Kedah, Pemuda UMNO dan UMNO Baling mengambil inisiatif membuat forum bersama penduduk untuk mencari jalan penyelesaian. Untuk mengatasi masalah ini.

Adun Bayu menunjukan Sijil Penghargaan Beli Tanah Tipu!

Di kiri Peguam Tun Ammar, Penasihat Undang-undang UMB bersama Ketua Pemuda UMNO Baling.

Setelah dinasihat oleh Tun Ammar, Adun Bayu Dato Che Azmi membuat keputusan akan mengambil tindakan yang sepatutnya mengikut lunas undang-undang. Video boleh tengok dibawah,


Insyallah video sesi dialog bersama penduduk ini akan Mc upload secepat yang mungkin. Juga video bersama Tun Ammar, mengenai tindakan undang-undang yang boleh penduduk kampung buat terhadap Pas Kupang dan Kerajaan negeri.

Ishh.. bersambung lagi, mungkin Mc siri dialog ini akan Mc sambung esok. Sebab hari ni kalau dok boh cerita ni saja pun, cemuih juga. Apa yang penting, rakyat Kedah kenal siapa Pas yang sebenar. Cerita disebalik parti Islam yang mereka agong-agongkan, sebenarnya penuh dengan penipuan dan pembohongan.

Kalau rakyat susah pun mereka sanggup tipu, cuba bayangkan apa lagi yang sanggup mereka buat untuk kuasa dan wang!

McTheory:
Masa untuk berubah, TOLAK Pas Kedah!!

4 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

kena tipu lg awat bodo sgt org kedah ni?

Tanpa Nama berkata...

Tu la..len kali moha jangan tengok serban berjanggut tu..jangan dok dengar mulut manis para setan tu..dema tu semua penipu, kalu moha tak caya wak gi orang tina hat molek2 sikit layur depan dema, lepas tu tengok dema telan air liur dak.! kalu telan tu..kompom dema tu guna ugama untuk cari makan ja..dema suruh orang lain jihat untuk dema nak buat jahat, takpa lah yang dah lepas tu lepas lah..tapi len kali jangan dok percaya lagi dengan puak2 haramjadah tu..dema tu melacur agama sebab nak senang dunia. -k.k

Tanpa Nama berkata...

gue pun orng kupang juga..yb x ada duit lah tu sangup sapu duit rakyat atas nama urusan tahah..kutip duit rakyat tanpa pengetahuan pejabat tanah..tolak pas ganti bn..bn terbaik utk rakyat kedah..

Tanpa Nama berkata...

Gaming has truly become a hobby for anyone with interests that run the full gamut. Video Games are a great way to just have some fun and relax once in awhile. The following paragraphs have some really good ideas regarding video games, so pay attention!

Don't let gaming consume your life. Too much video games can be unhealthy. You need to be sure that you do other activities too. Video games can be addictive, so just make sure that you moderate your usage.

Instead of a computer, try a regular gaming xbox system for your kids gaming pleasure. It is easier to control things like privacy and content on a playstation than it is on a PC. They may have a much more protected experience with a xbox.

Sit down and play some computer games together with your children. This helps you learn much more about your kid's interests. You will find many amazing conversations happen while gaming. You can also watch and help their developmental skills grow.

It is important to take breaks and avoid excessive video game playing. It's fairly easy to get addicted to a particular game, and this isn't healthy so you must get away from it every once in a while. Gaming is meant to be an enjoyable experience. Should you feel that addiction is an issue, speak to a medical professional about help.

If you are frustrated, give the game a break for awhile. Often, you will not be at the top of your game, as you may want to choose another time to try to beat it. Don't sit there and get angry or frustrated when you should be having fun instead.

Keep an eye on kids playing games online. There are games that tell you that with online play it might change the rating. Also watch the chat to see what your child is saying or saying to others. You should ensure your kids are not seeing anything inappropriate when they are playing in this situation.

If you only play one or two genres of games, think about branching out. Most people tend to play just one kind of game. Trying out all sorts of video games makes it a lot of fun and a very rewarding experience.

Use the subtitle feature. Is it the cast that the dialogue of the game is hard to understand because of all the gunfire and music? Check in the menu for a subtitles option. This can usually be found in the audio section of the game. You can generally find a setting here to toggle subtitles on and off.

Reserve games that are high in demand to ensure that you will get a copy. You may get special bonuses when ordering early. The bonuses could be some special features, outfits, or anything that could help you when it comes to playing. The only way you can get them is by ordering early.

Figure out how to operate the safety and parental controls of any gaming system that comes into your home. You can likely make adjustments that keep kids from viewing mature content. Some allow each gaming profile to be customized separately, allowing adults to enjoy games not meant for younger audiences.

Enjoy your gaming more after having read this article. Online Games help us escape our boring everyday lives, which we all need from time to time. Game on!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review