Khamis, 31 Januari 2013

TUDIAA!! Apabila Hasan Ali Berganding bahu Dengan Nasharuddin Mat Isa! #PasLingkup!




Gambar ni Mc ambil dari blog MPP, kiranya mereka berdua berjumpa pada satu majlis khas tengah berlangsung sekarang ini di Masjid Negara.. Majlis yang dianjurkan oleh "Sekretariat Mendaulat Islam sebagai Agama Persekutuan" tersebut adalah untuk mempertahankan kesucian nama Allah dari dipolitikkan oleh puak-puak Pakatan..

Yang menjadi perhatian ialah bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa dan juga Presiden Jalur Tiga (JATI), Datuk Dr Hasan Ali.. Mereka dilihat mesra berbual pada majlis tersebut.

Satu sessi Taklimat dan pemakluman draf asas memorandum kepada Majlis Raja-Raja berhubung isu "Pertahankan Kesucian Nama ALLAH" telah dibentangkan oleh Sekretariat itu bagi mendaulatkan Islam sebagai agama persekutuan.



Antara yang hadir selain dari Nasharuddin Mat Isa dan Hasan Ali ialah, Ustaz Nakhaie, Ustaz Hafiz Nordin, Ustaz Ismail Mina dan juga penasihat Agama kerajaan Johor, Datuk Noh Gadut..

Tapi kemesraan Ustaz Nasharuddin dan Hasan Ali nampak lain macam saja. Apakah Hasan Ali mempelawa Nasharuddin masuk ke JATI? Atau Nasharuddin ada haluannya sendiri? Apa pun, keluar la dari Pas tu.. dah busuk dah Pas.

McTheory:
Pas dah bau hancing!! asyik kencing saja pun..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau ikutkan mmg dia nak kuar pas tu...tapi mungkin sebab baiah talak tiga buatkan dia tak mampu nak kuar...nak tunggu kena tendang je baru selamat...mmmm

Tanpa Nama berkata...

ayuh Hasan Ali dan Ust.Nasha.. hancurkan pakatan syaitan dan parasit2 dalam pas...

Tanpa Nama berkata...

pakat selamatkan n pertahankan agama kita yg suci ini...jgn jd mcm golongan tu..Islam utk kpentingan politik yg dayus...