Selasa, 12 Februari 2013

PANASS!! Siapa Pemuda Cina yang Tunjuk Isyarat Lucah Pada Permaisuri Agong!


gambar si celaka dan isterinya

Semalam kita digempar dengan perbuatan yang sangat biadap oleh seorang penyokong tegar DAP, menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong... Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Si bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.

Di bawah ni adalah butir butir diri si bangsat penyokong Dap..

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Akaun FB Leong Pei Koe

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang dinaiki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

Gambar dan data ni Mc cilok dari Medan Tempur. Inilah yang terjadi bila ada pembelot diantara kita. Bangsa lain nampak bangsa melayu lemah. Jadi mereka besar kepala, lalu tidak menghormati kita.

Sedangkan permaisuri Agong pun dia tak hormat, inikan pulak kita. Siapa yang bersalah dalam hal ni? Tanya soalan ini pada Anwar Ibrahim dan Hadi Awang.

Seorang penjual bangsa, seorang lagi penjual agama. Dua ekor ni memang tak guna!! Perosak bangsa dan agama. tuihh!

Jikalau Anwar tak tawarkan Dap dengan tawaran mahu hapuskan hak melayu dan Islam. Sudah tentu cina takkan sokong Dap. Kerana BN sudah beri mereka kehidupan yang baik. Bila Anwar datang tawarkan kuasa politik dan hapuskan hak keistimewaan orang Melayu, itulah tawaran PALING BAIK bagi mereka.

Jadi sekarang mereka pilih PAKATAN HARAM atas kerana tawaran LEBIH BAIK dari BN!

 Tapi adakah Anwar sedar, tawarannya itu boleh membuatkan Melayu merempat ditanah air sendiri?


McTheory:
Sebab itu cina tak pilih BN. Sebab Anwar tawar mereka KUASA!

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cara nak bagi org mcm ni sedar diri senang je....semua Melayu Islam Penang jgn pangkah pakatan haram !
Ingat melayu PP, masa depan hangpa dan anak cucu hangpa di dalam tangan hangpa masa PRU13 nanti.

Tanpa Nama berkata...

Itu baru DAP memerintah Pulau Pinang..orang2 cina dah ingat PP bukan lagi sebahgian dari Malaysia. Orang sebegini elok di tahan di tanpa perbicaraan sepertimana akta ISA. Harap di adakan semula akta ISA atau yang sama seperti itu semula. Jgn biarkan rakyat Malaysia biaDAP terhadapa bangsa dan negara.

Tanpa Nama berkata...

ini bangsat punya orang tak sedar di untungn.

Tanpa Nama berkata...

BABI PUNYA ANWAR...MELAYU TAK GUNA..BABI NILAH PUNCA MELAYU BERPECAH DAN CINA BESAR KEPALA...AYUH MELAYU BN..KITA PASTIKAN BN BERKUASA 2/3...HALAU SI BABI ANWAR NI...HARAMJADAH

Tanpa Nama berkata...

Hahahahahaha sunguh kurang ajar (komunis) dan biadab mcm oku from DAP. Biar jahanam dalam penjara. Dasar pendatang tak kenal untung Malaysia ada institusi di Raja kalau tak setuju pergi tempat asal nenek moyang kau

Tanpa Nama berkata...

Bodoh memang jenis tak dididik dari kecil.Orang yg kurang ajar dan tak tahu hormat patut dilucut kerakyatan atau dibuang negeri dasar biadab dan bodoh nak ke orang tunjuk isyarat lucah kat bapak mau kau bodoh? Biadab to d highest degree sikit hari komplain pulak dalam penjara tak dikasi makan oh mungkin penjara penang makan bagus ya kan negeri cina hahahahahahahhaha bodoh

Tanpa Nama berkata...

Orang begitu tak semestinya hidup d malaysia ni ,hanya degre pda sijil shja xp manusia tak kenal kehidupan,ianya umpamah binatang haram,lagi buas, patut di buruh,& bunuh pandai ja cemarkan bangsanya.

Tanpa Nama berkata...

Halau dari Malaysia.

AkulahEjoy berkata...

cina memang bangsa yang x boleh bagi muka...kasi ajar aja sama ini orang...

Tanpa Nama berkata...

BLOG BN...

Tanpa Nama berkata...

pukima punya cina !!! nasib kat malaysia, kalau kat china merempat lu.syukurlah you kat malaysia

Tanpa Nama berkata...

kurang ajar punya Cina...dasar kurang ajar..mak bapak kau pun sama juga..ini tak boleh bagi muka budak ni..kalau aku,dah lama dia makan penampar ni.raa nak kencing kat patung Cina saja..kurang ajar...biadap...

Tanpa Nama berkata...

cara nak bagi org mcm ni sedar diri senang je....semua Melayu Islam Penang jgn pangkah pakatan haram !
Ingat melayu PP, masa depan hangpa dan anak cucu hangpa di dalam tangan hangpa masa PRU13 nanti..HEBAT HANGPA, MASE DEPAN KAT DALAM TANGAN..RACIST LA HANGPAIIII NIIII

Tanpa Nama berkata...

ko duk kutuk2 cine kat bawah ni..ko sedar la skit..sape pegang malaysia selame ni sampai cine jadi macam tu..hebat dalam bisnes..kite duk hebat dengan KETUANAN MELAYU je..ekonomi hampeh..kroni je yang kaye..bodoh piang la hangpa ni

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama oii...ko lah bodoh...apa yg berlaku ko tetap nk salahkan kerajaan..bangsa cina hebat lm bisnes sebab usaha..ko tgk anak2 melayu merempit x sudah2...pemalas...era mahathir dulu mana ada cina babi berani buat benda2 cam ni,,now cina besar kepala sebab ada melayu bodoh cam ko yg nk salahkan kerajaan je..ko ingat anwar pegang msia..nadib melayu terbela ke?? Takut nanti jadi kuli batak je..