User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Selasa, 19 Februari 2013

PANASS!! Siti Nurhaliza Bertudung Disebabkan Pas?



Sebagai salah seorang peminat Siti, imej bertudung yang Siti Nurhaliza bawa sekarang tepat pada masanya. Beliau bukan sahaja seorang ikon sebagai seorang penyanyi, malah beliau juga seorang ikon yang mempunyai imej yang baik kepada remaja sekarang.

Namun, imej bertudung yang Siti bawa, dikaitkan dengan imej parti politik. Mungkin disebabkan beliau mengeluarkan kenyataan yang bersifat mengkritik kerajaan Malaysia, tempohari.

"Saya tidak pernah terfikir untuk bertudung kerana politik, tetapi berniat untuk menutup aurat telah lama dibuat demikian dan Alhamdulillah pada ulang tahun ke-34 Januari lalu hati saya telah dibuka Allah untuk berbuat demikian," jelasnya kepada media.
Siti turut menjelaskan setakat ini belum ada pihak daripada mana-mana parti politik yang memintanya untuk menyampaikan ceramah di majlis-majlis tertentu dan tidak berniat untuk berbuat demikian.

Bagus la Siti, tak perlu masuk politik. Nak berubah, berubahlah kejalan yang benar. Jauhi politik untuk berubah. Jangan disebabkan politik, akan ada kebencian peminat terhadap dirinya tu.

Bertudung tu dah cantik, menutup aurat, jagalah kecantikan itu luar dan dalam. Jangan jadi macam Abby, kepalanya bertudung, hatinya busuk, mulutnya buruk. Setiap hari kerjanya, menyakitkan hati orang, orang macam tu tak guna juga, kalau bertudung pun, sebab tiap-tiap hari, beratus ribu orang menyumpah saranah dia disebabkan perangai menyakitkan hatinya tu.
 
Baik suruh dia jadi macam dulu, tak bertudung tapi baik dan tak menyakitkan hati orang. Dari sekarang menjadi manusia yang penuh hasad dengki dan iris hati. Nama saja Islam, tapi hidupnya menyakitkan hati orang saja. Islam apa macam tu? Islam ajaran Pas? heh..

3 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

siti tak tulis nama pada borang pas utk masuk syorga dan gunakan status ustazah..?? macam ustazah celop tu.. dia dah masuk nama borang utk kesyorga dah..

Siti berkata...

Mana berani sign borang Pas, hilanglah peminat nanti.

Tanpa Nama berkata...

Dia pandai ikut timing yg akan naik No 1 negara ialah isteri pemimpin yg pakai tudung.Kak Rosmah dah tak lama dah utk di ranking yg pertama.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review