Jumaat, 15 Mac 2013

GEMPAR!! Bendera PKR Berkibar Di Bangunan UMNO?


Bendera PKR yang dipacak dibangunan UMNO Temerloh yang buatkan pencacai PKR Klimaks awal!!!

Mc tertarik dengan cerita blog Semut Hitam, PKR syok sendiri bila mereka boleh pasang bendera kat bangunan UMNO yang sudah lama tidak digunakan.

Halahai!!! Sedih betul tengok perangai hodoh puak - puak Pakatan Haramjadah ni ek. Benda - benda bangang macam ni pun diorang nak kecoh satu Malaysia.

Konon bangga sangat la bila diorang dapat pacak bendera diorang kat bangunan UMNO. Kononnya, macam diorang dah dapat tawan la bangunan UMNO tu.

Kes ni berlaku di Temerloh dimana puak - puak Parti Kencing Rakyat tu dengan biadap telah menaikkan bendera diorang di bangunan UMNO Temerloh yang lama.

Diulang. Bangunan UMNO Temerloh yang LAMA!!! Bangunan tu dah lama ditinggalkan sebab UMNO Bahagian Temerloh sekarang ni beroperasi di pejabat baru.



Bangunan UMNO Temerloh yang lama. Sekarang ni dipagar dengan zink biru untuk pengubahsuaian...

Pejabat UMNO Bahagian Temerloh yang baru kini terletak di pekan Mentakab dan mula beroperasi sejak tahun 2008 lagi. Ni gambarnya.



Bangunan UMNO Temerloh yang baru terletak berhampiran hentian Bas Mentakab. Tengok 'time stamp'. 16.08.2008

Jadi, puak - puak Parti Kencing Rakyat tu setakat berani nak tawan bangunan UMNO yang telah pun dikosongkan dan menunggu masa untuk diubah suai.

Setakat itu je ke yang diorang mampu buat? Ceroboh bangunan yang telah ditinggalkan? Kalau setakat macam tu, suruh Mat Pit pun boleh beb. Tak payah suruh diorang.

Apa, diorang ingat UMNO kecut ke dengan diorang bila diorang pacak bendera PKR tu kat atas bangunan UMNO tu? Jangan harap la!!!

Tak sampai beberapa hari, Bendera Barisan Nasional pulak berkibar megah diatas bangunan milik mereka di Temerloh. Nah! Ini gambarnya.



Bukan satu beb, tapi 3 bendera BN berkibar kat atas pejabat diorang. Dan tambah memalukan, bangunan tu merupakan pejabat yang masih dan sedang beroperasi.

Yang lagi menyedihkan ialah apabila Ketua Cabang PKR Temerloh terketar - ketar lutut bila menyatakan bahawa bendera PKR kat pejabat UMNO lama tu bukan kerja diorang.

Kiranya, dia nak nafikan yang bendera tu dipasang oleh budak - budak PKR. Hah! Sekarang, siapa yang kecut buah kerandutnya bila tengok keadaan ni berlaku?

Tolong la ye. Jangan ingat orang UMNO ni pengecut. Kalau nak pasang bendera pun, pasang la kat pejabat yang ada orang. Pasang kat pejabat yang dah berzaman ditinggalkan tu buat apa. Buat mengabihkan masa je!!!

he he he..

McTheory:
PKR = Parti Kerandut Reput!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenapa penerima BR1M adalah orang melayu teramai ? MALAYSIA mempunyai penduduk lebihkurang 30 juta orang dan diperintah oleh UMNO selama hampir 54tahun ,tapi penerima BR1M seramai hampir 7 juta orang ,ini bermakna hampir 25% penduduk malaysia tu miskin ? kenapa ?

Tanpa Nama berkata...

Dan yang paling ramai penerima BR1M ni adalah dari Kelantan, dah 23 tahun PAS memerintah Kelantan, penduduk mereka masih juga miskin walaupun ade yang kata penduduk Kelantan ni ramai yang pandai-pandai... kenapa anon atas aku ni ye????

Tanpa Nama berkata...

ha jawap2 anon 9:47....

Tanpa Nama berkata...

Parti kerandut reput....hee..hee.
Dah kena penyakit le tu Mc.

Tanpa Nama berkata...

anon 9:47 takkan jawab punye, alih2 dia akan kata TU SEMUA SALAH UMNO..... UMNO ke yang perintah Kelantan dalam tempoh 23 tahun ni?

ibnusahdan berkata...

mmg diorang akan cakap salah UMNO sbb tak memerintah kelantan.balik2 royalti yg tidak disuarakan oleh raja kelantan sendiri.isu royalti ialah penipuan PAS.jangan cakap salah anwar sbb nanti dia saman.jadi terpaksalah mengaku salah UMNO seperti yg selalu anwar tu cakap.

Tanpa Nama berkata...

kebanyakan ahli2 pkr adalah dari ahli UMNO.tapi kalau nak jadi ahli UMNO semula apa salahnya tapi dengan syarat kena keluar dari pkr dulu dan MESTI IKHLAS DAN JUJUR jika nak jadi ahli UMNO.