Sabtu, 30 Mac 2013

PANASS AIHH! Apabila Muslimah Pas Selak Kain Bergaduh Sesama Sendiri! #TukarKedah #TolakPas

hiasan..

Siapa kata Pas tak mempunyai masalah dalaman? Baru-baru ni ada cerita 'baik punya' cerita pasal muslimah Pas 'angkat kain' bergaduh sesama sendiri. Punca pergaduhan sebenarnya 'dengki berdengki' la..

Cerita yang Mc dapat macam ni, dalam satu kawasan tu, ada dua muslimah Pas yang sedang bersaing untuk berniat untuk menjadi calon. Masing-masing nak tunjuk diri tu baik dan 'berkebajikan'. Nak dijadikan cerita, adalah sebuah kenduri dikawasan berkenaan.

Muslimah A ni dah berjanji nak bagi sponsor penuh ayam kat kenduri tu, adalah berpuluh ekor jugaklah. Tiba-tiba, dilawan pada Muslimah A tadi, si Muslimah B, terlebih dahulu membeli ayam dan segala keperluan pada kenduri terbabit.

Bila si Muslimah A tahu perkara tersebut, maka gegak gempita la alam disekelilingnya. Dengan berang dan bengangnya, Muslimah A turun mengadap Muslimah B. Maka pertengkaran berlaku, kemudian apabila 'jangka suhu' sudah melebihi tahapnya.

Pertengkaran bertukar menjadi pergaduhan ngeri diantara dua orang makcik yang bertudung labuh dan berlakon baik. Habislah tersingkap dan terselak barangan-barangan dalaman, nak dijadikan cerita, ketika pergaduhan berlaku, si Muslimah B telah berjaya mendapat rantai (rantai kunci pintu rumah) dan melibas Muslimah A di dada.

Libasan tersebut menyebabkan Muslimah A koma separuh jalan! Nasib baik tak mati, kalau tak jadilah kes pembunuhan. he he..

Selepas Muslimah A dilibas dan KOMA, orang kampung membawa pulang Muslimah A ke rumah. Ketika di rumah, ada si anak Muslimah A, melihat keadaan ibunya yang hampir KOMA kena libas dengan rantai, menyebabkan anak Muslimah A mengamuk sakan.

Tercabutlah lebai petanda kealiman Pas pada Nik Aziz. Dicarinya Muslimah B yang telah mencederakan ibunya tetapi tak jumpa, yang ada cuma kereta Muslimah B. Dengan perasaan hasutan DAP syaitan, si anak mengambil kayu dan menghancurkan kereta si Muslimah B.

Kejadian ini disaksikan sendiri oleh penduduk dikawasan berkenaan. Namun orang Pas ni, depa tak bagi report polis, takut perkara ni menjadi heboh. Untuk mengelakan kemaluan diantara dua Muslimah A dan Muslimah B tersebar dan terbongkar, lalu Mc tak letak nama.

Tapi kalau ada cacai Pas nak cabar Mc letak nama atau gambar silakan, sebab Mc taknak letak, namun disebabkan cabaran Mc terpaksa letak. he he..

Moral cerita ni senang saja, sapa kata masalah dalam Pas tak kritikal, depa cuma selindung saja. Kita tengok  muslimah Pas ni macam baik kan, tapi bila bergaduh, habis terselak oii.. kena hasutan DAP syaitan la tu.

he he he..

McTheory:
Depa ni luar saja nampak baik, tapi dalam, perghh.. busuk siot!

11 ulasan:

Awanama berkata...

Tediaaaa.. Abis la nmpak apa yg x spatutunya..

Awanama berkata...

Buat lawak le pulakkkk...itu sendiwara PAS guna budak sekolah untuk bergaduh.
Ada-ada ajalah Blogger ni...kah kah kah
Orang PAS dijamin masuk syurga oleh Nik Aziz...kannnnnnnnn

Awanama berkata...

aku cabar hang letak nama dan buh gambaq sekali.. klu hang x buh maka sah2 hang mohong je kerja hang.. hampeh..

Awanama berkata...

mnbghyfrfvggffddxccv

Awanama berkata...

Gambar dan video idola hang yang disiar dalam blog Papa Gomo hang caya tak? wawawawawawawa......

Awanama berkata...

hahah bla xdak gambaq soh ltak gambaq... bla ltak gambaq kata muhong... macai2...

Awanama berkata...

jawapan standard aku dgn puak2 PR aku rasanya satu Malaysia dah tau..jawapannya "itu semua fitnah umno"..

Awanama berkata...

letak je la video terus ke? Lgpun, org pas tak caya pd besi... So, utk tatapan drama kita kita jer... Drama tv pun tak byk yg menarik mcm drama pas dan seangkatannya... Cer letak video... Kiter percayaaa...

Awanama berkata...

cerita sikit punya baguih, video tak mau tunjuk. apa carita.

Awanama berkata...

OOoo apara.. Semua komen kata tak percaya. Suruh la macai mana mana yang ada letak komen kata percaya. Apa punya dol laaa admin nih.

Awanama berkata...

Admin x bijak...nk menipu org je kjenye....x tkut dosa?