Sabtu, 30 Mac 2013

PANASS AIHH!! Video Anwar 'TERKAM' Mahasiswa Pula Tersebar? #TolakPR

Muka orang tua gila


Sebelum ni yang ada cuma babak mengayat, kali ni babak apa pulak? Puas la puak cacai dok gelisah spin sana spin sini. Tapi Mc nak tengok apa pulak yang terjadi lepas ni.

Babak terakhir didalam video ini, Anwar Ibrahim MENERKAM remaja lelaki berumur 19 tahun tu. TERKAMAN yang datang secara tiba tiba dan disinilah yang menariknya kerana rakaman melalui TALIFON Bimbit remaja lelaki itu masih lagi terpasang dan memaparkan adengan yang begitu JIJIK untuk dijadikan Anwar Ibrahim sebagai contoh pemimpin rakyat Malaysia.

Berbalik kenyataan Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang PERAMAH, teringin juga nak bertanya kepada Rafizi Ramli apakah Rafizi Ramli sendiri pernah diterkam oleh Anwar Ibrahim?

Kesalahan Rafizi Ramli Jambu Anwar Ibrahim dalam mempertahankan Video ini ialah :

"Saman terhadap Papa Gomo adalah keseluruhan, kita (orang Islam), ayat Quran cukup jelas, apabila sesuatu berita itu dibawa oleh orang yang fasikh, KITA PERLU TOLAK BERITA itu," - Rafizi Ramli PKR

Rafizi Ramli cuba bermain dengan hadis Al Quran sedangkan beliau sendiri begitu FASIK apabila tidak memeriksa dengan tuan punya badan Dato Sri Anwar Ibrahim dengan apa yang Papa Gomo dedahkan. Malah beliau telah memutarbelitkan surah Al Quran walhalkan dalam hadis:

[Al Hujuraat:6]
Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka PERIKSALAH DENGAN TELITI agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.”

Nah sekarang ni siapa yang fasik? he he.. bengap sungguh si Rafizi jambu ni..

McTheory:
Dah la bermaksiat, bersuhabat, cuba nak halalkan perbuatan tu dengan ayat Quran? Memang bala laa..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ayo ama apa adoi indapurengei

Tanpa Nama berkata...

FAU1M
Fitnah Amalan Umno 1 Malaysia