Isnin, 11 Mac 2013

PANASS!! Banner Tolak MB Kedah Muncul di Sekitar Parlimen Jerai! #TukarKedah



Ternyata makin lama makin teruk masalah dalaman Pas Kedah ni. Hinggakan banner tolak Azizan naik dimerata tempat. Banner tolak Azizan naik bersama bendera Pas warna hitam. Kenapa warna hitam?





Mc pernah nampak bendera Pas warna hitam ni. Tapi Mc buat taktau saja, ingatkan takdak makna apa-apa. Rupanya bila dijelaskan oleh orang Pas sendiri, barulah Mc tahu. Bendera Pas warna hitam ni rupanya, warna 'pemberontak'.

Maknanya, puak Pas yang menentang Azizan, puak ni akan naikan bendera Pas warna hitam. Warna berkabung la katakan. Malah sudah berapa 'markas peti undi Pas' telah ditutup disebabkan protes terhadap Azizan.

Huyooo.. makin parah nampaknya konflik Pas di Kedah ni. Adehh..

Tak best la macam ni, kalau Pas dah pecah belah sebelum bertanding PRU, maknanya UMNO akan menang dengan mudah. Cehh.. tak fight langsung la!

McTheory:
Cerita pasal pepecahan ni, akan diulas detail kelak..

3 ulasan:

Din berkata...

Di kawasan Beseri, Perlis pun ada bendera PAS berwarna hitam!

PASshits berkata...

PAS bg aku CELAKA.. sama ada MB Jijan tu pencachai PAS sokong atau tak PAS mmg celaka.. PAS celaka!

Pencachai PAS boikot MB bebai tu bkan krn kes tebang balak atau roboh madrasah.. tp krn xbrapa nk bermusuh dgn UMNO.. tu ja.. setan2 PAS bodo tu marah sgt.

Bg depa pemimpin mau JAHAT dan GILA mcm Nizar Berok dan Nik Najis laknat.. mau samseng gilababi dgn UMNO.. smbil jilat DAP.. yg tu lah HERO depa..

HERO PAS ialah SETAN..

Tumbangkan PAS selamatlah kita dunia akhirat!!

Awanama berkata...

tu baru pegang negeri kalau pegang negara?
mohon dielakkan negara diperintah oleh org2 mcm ni..menakutkan!