Sabtu, 13 April 2013

PANASS!! Amaran Ayahanda Tun Mahathir Mengenai Bahayanya Kit Siang! #TolakPR #PRU13



Mc percaya kenyataan terbaru Tun Dr Mahathir bakal menimbulkan kemarahan Apek tua sombong yang pernah mengancam kaum melayu tu.

Kerjasama pelbagai bidang antara masyarakat Melayu dan Cina di negara ini akan berakhir jika Penasihat DAP, Lim Kit Siang memenangi kerusi Parlimen Gelang Patah pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad melihat Kit Siang akan membawa konflik dan permusuhan antara kaum serta mengapi-apikan agar Cina membenci Melayu.

Menurut beliau, hubungan baik di antara kedua-dua kaum tersebut yang selama ini membawa kestabilan dan kemakmuran kepada negara, akan diganti dengan keadaan konfrontasi kaum yang tidak sihat.

Walaupun keadaan itu tidak akan membawa kepada insiden pertempuran ganas di antara kaum dan penganut agama berbeza seperti disaksikan di banyak negara luar, katanya, konfrontasi tersebut akan menganggu proses pembangunan Malaysia.

“Atas sebab ini, keputusan Kit Siang untuk bertanding di Gelang Patah akan menjadi tumpuan Pilihan Raya Umum Ke-13 di negara ini.

“Adakah DAP bakal mengakhiri persahabatan dan kerjasama Melayu-Cina di Johor atau adakah (konsep) ‘kongsi’ kekal menjadi asas hubungan kaum di Johor dan di Malaysia,” katanya melalui entri terbaharu bertajuk Gelang Patah di laman blognya www.chedet.cc hari ini. - Utusan

Sebab tu, kita rakyat Malaysia kena tolak apek tua penganas penghasut tua ni. Merosakan masyarakat dan negara saja. Kalau nak tengok negara kita musnah, sokonglah apek tua ni!


McTheory:
Dah nak 'tut' pun masih nak jadi calon!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Semoga apek tua nie kalah dgn teruknya di Gelang Patah...