Sabtu, 25 Mei 2013

HOT! Anwar Punya Kulit Muka Tebal Macam Khinzir!!



PETALING JAYA: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Sabtu mengulangi pendirian beliau hanya akan berundur dari arena politik negara sekiranya Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang diadakan pada 5 Mei lalu bersih, telus dan adil.

Bagaimanapun, beliau berkata hasrat tersebut terpaksa ditangguhkan kerana mendakwa wujudnya penyelewengan sepanjang perjalanan pilihan raya umum pada 5 Mei lalu.

"Saya putuskan kalau proses pilihan raya umum bersih dan saya tetap tewas, saya akan undur tetapi dalam kes ini bukan sahaja kita menang besar, apa sebab saya nak undur.

"BN dapat 41 peratus undi popular, hendak suruh orang yang dapat 51 peratus undur, kamu fikirlah sikit. Tak malukah kamu fitnah tiap-tiap malam," katanya ketika menyampaikan ucapan penggulungan pada Konvensyen Nasional Keadilan di sini, Sabtu.

Sebelum ini, Anwar dilaporkan pernah menyuarakan hasrat meninggalkan dunia politik dan kembali mengajar sekiranya pembangkang gagal menguasai Putrajaya tetapi tidak menyatakan sama ada di universiti dalam atau luar negara.

McTheory:
Cakap orang gila..dah tentu PRU takdak masalah.. blackout hanya ciptaan puak Pakatan sendiri.. sendiri dah malu, kalah lepas tu taknak berundur.. muka tak malu la ko Anwar.. pui!!


Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah.... Kau izinknlah Anwar Ibrahim meninggalkan dunia ini secepat mungkin agar dia dapat bersara wajib di alam sana....Dan kami memohon pd Mu Ya Allah amankn lah kami idup di bumi Malaysia ini tanpa Anwar Ibrahim yg mungkir janji selama ini Ya Allah..sesungguhnya Kau Maha Mengetahui Kebenaran yg tersembunyi disebalik kejahatan yg ditunjukkn oleh Anwar Ibrahim ini Ya Allah...hya Kau lah yg berhak memakbulkn doa umat Malaysia yg teranaya oleh Anwar Ibrahim ini Ya Allah...amin...ya rabbal alamin

Tanpa Nama berkata...

Haak tuui, lkat skali kahak kt mka MC..

Tanpa Nama berkata...

Baguih chek ! doakn kmatian seseorang. mmg cri2 seorang muslim yg soleh. nmpk keislaman yg tnggi d stu. blndaskn syariat..
* sapa ajr chek ?

Tanpa Nama berkata...

Dia menang undi popular sebab rasa simpati Dari orang ramai. Dia telah diaibkan dengan gambar bogel beliau di social media Saban hari. Saya pun bagi undi kesian kat dia

Tanpa Nama berkata...

Ini la akibat ajaran nik aziz and the gang.hang nak blajar hang bukak la buku lahanat haji hadi.tuan guru kan maksum

Shaik Adam berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

weyh, hg ckp pa nieyh. x dk modai nmpak. diam dh la. mcm kureng plak. hang msty x pnah bljr ilmu balaghah. tu yg kona kot len 2. nie nk hbar mai, time solat 2, alfatihah jga sbutan leklok. doa 2. slah stunya..tnjukkanlah km jln yg lurus..amin.. ^_^

azlan aini berkata...

Rakyat Malaysia dah cerdik.. Hasil daripada perjuangan Umno... Tp ramai yang bodoh dalam membuat keputusan kerana banyak sangat ke tempat ceramah parti.. Contoh anon 8.42 am.. Bagi undi sbb kesian.. Bukan kerana seseirang layak memimpin.. Bodoh

Tanpa Nama berkata...

Wei anon 7.19pg,
Sapa lagi yg ajaq kalau bukan TGNA! Dia kan selalu mendoakan kemusnahan UMNO/BN...mmg ciri2 seorang muslim yg soleh. nmpk keislaman yg tnggi d stu. blndaskn syariat..hak tuih...
(lagi hang nak tanya sapa ajaq!...bongoks!)