Sabtu, 4 Mei 2013

PANASS!! Pakatan Haram Bawa Masuk Bangla Untuk Tolong Undi Husam di Putrajaya? #TolakPR


Pengundi PAS ke ni 


PANAS!!!melalui maklumat yang diterima!!Pembangkang telah mengimport warga negara asing untuk mengundi Pakatan Rakyat di Putrajaya bagi memenangkan calon PR di sana...

Dikatakan hampir setiap hari warga negara Bangladesh, nepal, vietnam akan tiba di lapangan terbang KLIA dan LCCT yang telah diupah untuk mengundi Pakatan Rakyat...

Dikatakan juga bukan sahaja kawasan Putrajaya.malah beberapa kawasan lain yang menjadi lokasi tumpuan bagi memenangkan calon-calon pembangkang..

Masya'allah...teruknya perangai depa..sanggup menipu untuk PRU 13 ni..

Selama ni diorang tuduh BN rupanya mereka hendak menutup pekung mereka..maklumat ini disahkan sendiri ole salah seorang mat Bangla yang ditanya...adalah infomer kata...u datang sini buat apa?melancong ka? dalam bahasa Inggeris

Bangla tu blur..tak tahu...mereka hanya jawab Anwar Ibrahim...PAS DAP....PKR...

Infomer gua pun cakaplah...BN?bangla tu jawap dengan kuat NOOOOO!!!!sambil geleng-geleng kepala!!!Anwar Ibrahim Good...BN no GOOD...tu jawapannya..

Bangla tu balas "Anwar Ibrahim panggil..kerja pangkah PAS atau DAP atau PKR..money RM 300.."

Ini telah membuktikan bahawa yang Bangla dan pekerja asing ini telah diupah untuk mengundi pakatan bagi memenangkan mereka pada PRU 13 ini..tah ada permit ke tidak ni...taktik macam haram jadah!!!


Cerita panas ni boleh sambung baca kat Harapan Esok

Kemudian tengok cerita dongeng Pakatan Haram yang kata BN bawa masuk bangla.


Macam-macam cerita yang telah mereka buat untuk menutup kekalahan yang memalukan nanti. Hanya orang bodoh dan tak waras saja percaya cakap puak Pakatan ni.

McTheory:
Lagi satu, logik ka 40 ribu orang bangla boleh bagi BN menang pada PRU kali ni? Seluruh Semenanjung Malaysia? Tak masuk akal! PUII!

2 ulasan:

Charts Donlie berkata...

DAP hanya bertanding di 51 kerusi Parlimen. Apa muslihat DAP??

http://cartakebenaran.blogspot.com/2013/05/mesti-baca-apa-muslihat-dap.html

bad berkata...

Yg ada kuase bg ic tu pakatan ke barisan...lu pikir le sndri...ngeh3