Khamis, 16 Mei 2013

TUDIAA!! NIk Aziz Berjanji Akan MengIslamkan Pas, Jika Terus Berkuasa! #TolakPR

Aaa.. cer bagi sekali lagi.. he he..

Mc sebenarnya kesian dengan Nik Aziz ni, bukan apa. Nik Aziz, orang Pas panggil Ulamak, tapi bagi kami blogger pro UMNO, kami anggap dia sebagai orang tua yang dah uzur dan hampir nyanyuk. Kadang-kadang kesian tengok orang tua ni.

Bagi Parti Pas, selagi Nik Aziz masih hidup dimuka bumi ni, selagi itulah mereka nak 'perkudakan' orang tua ni sampai 'lebam'. Maknanya pergunakan cukup-cukup.

Nik Aziz pula tak sedari diri, dah uzur sampai berjalan pun orang kena papah. Tu pun ada hati nak pegang jawatan lagi! Aduhh la.. gila kuasa betul puak Pas ni.

Semalam Nik Aziz kata dia bersedia untuk terus memegang jawatan Mursyidul Am Pas walaupun tugas itu amat berat, dan dalam keadaannya yang uzur.

"Saya bersedia memegang jawatan itu jika saya diperlukan oleh parti.

Tugas Mursyidul Am adalah suatu tugas yang amat berat yang terpaksa dipikul dan dilaksanakan mengikut cara Nabi Muhammad s.a.w mentadbir negara Islam," katanya.

Nik Aziz berkata, dia tetap berazam akan terus melaksanakan misinya dalam memperjuangkan parti berlandaskan Islam walaupun bukan lagi menteri besar negeri Kelantan.

Nik Aziz juga akan melepaskan jawatan sebagai Pesuruhjaya Pas Kelantan, jawatan yang sepatutnya disandang oleh seorang menteri besar.

Nik Aziz kata dia mempunyai tanggung jawab yang besar apabila hendak mentadbir Kelantan dan Pas mengikut acuan negara Islam.

Persoalannya, dah lama Nik Aziz jaga Pas dan tadbir Kelantan. Apa perubahan besar yang Nik Aziz buat untuk tegakkan Islam di sana?

Berapa ramai orang bukan Islam di Kelantan yang berjaya Nik Aziz Islamkan? Dalam Pas pula, berapa ramai pemimpin Pas yang benar-benar mengikut ajaran Islam? Setakat pemakaian, siapa pun boleh pakai. tapi yang benar-benar berpolitik cara Islam tanpa makin hamun dan fitnah ada berapa orang?

Macam tu nak mengaku pentadbir Islam yang baik? Atau orang tua tu memang gila kuasa?

McTheory:
Pegang la jawatan tu sampai 'padam', 

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah lama tau Pon Nik ni ada penyakit GILA...

Anak Lenggong berkata...

Kesian dengan lobai malang yang masih tak sedar diri..hajat dihati nak bawa jawatan MB sampai lubang kubur tak kesampaian disebabkan paduka sultan suruh bersara..so terpaksa la ikut..cuma tinggal jawatan Mursyidul Am Pas sahaja yang masih dia nak pertahankan..yang ini boleh la kut sebab didalam PAS simusang berjanggut ni umpama tok kong besar..tiada siapa pun didalam PAS yang berani melawan serta menegur cakap dia..so sudah tentu tiada sesiapa pun didalam PAS yang berani mengusulkan supaya dia letak jawatan...bawak la jawatan ni sampai lubang kubur..nak mengislamkan PAS ke..dah berapa tahun memerintah kelantan..takde satu pun yang dilakukan malah menjadikan Kelantan sebagi nombor satu pengidap HIV, nombor satu dalam peningkatan jumlah penagih dadah baru..depan pejabat sendiri pun ujud pusat pelacuran...haiyaa..ini lobai tarak ingat kee..

Tanpa Nama berkata...

Dia takut kalu UMNO bersatu dengan PAS,kerana dendam lama dulu sebab tu lah dia akan pegang jawatan tu sampai mati.Kata pewaris nabi tapi perangai banyak yg bertentangan dengan sunah Nabi.

Tanpa Nama berkata...

Cine manyak sukak ini olang. Sebab ini olang buleh bikin melayu lemah. Sinang kite cine pijak kepala mau jadi PM.

Leng Chye-Mr Bean Army.

Tanpa Nama berkata...

Orang kg aku kata ada disko bersebelahan dengan plaza tok Guru di kota bharu...dan arak mudah di beli oleh anak muda dikawasan perkampungan orang siam daerah Tumpat, harap dapat perhatian pihak yang perihatin.

Tanpa Nama berkata...

LUAHAN HATI SEORANG ULAMA YG GAGAL

Tanpa Nama berkata...

Aq kesian dgn org tua neh...aq takot satu ari dia akan 'main taik' dia sendiri akibat dari dendam kesumat dia thdp UMNO/BN yg akan di bawa sehingga mati...

Sudah2la N ajis...jgn sok org akan mengingati mu sbg BAPA PERPECAHAN UMAT ISLAM di Malaysia...

sky awana berkata...

senang cerita nik aziz kena tgok Aceh Indonesia, kat Aceh walaupun negara Indonesia ialah republik tetapi Aceh berani buat hukuman kepada setiap pesalah menurut syariah Islam.

Tanpa Nama berkata...

Haiya leng kok tan jin..ayo lu olang salah sebut...lu olang suka pijak kepala chinadoll gomol gomol...nanti balik pijak lu punya bini...haiya belum tua dah penyakit..

Haiya...chinadoll manyak suka pijak lu punya

Haiya...nama lu aaa tan jin..apasal...syaitan dan jin manyak suka sama lu