Rabu, 12 Jun 2013

GEMPAR!! Anwar Ibrahim Derita Penyakit HIV? #TolakPR



Beberapa hari ini,isu Anwar dijangkiti HIV kembali diperkatakan oleh beberapa media sosial apabila ramai yang menegur wajahnya yang semakin cengkung dan‘hitam’.

Sebelum ini kisah Anwar mengambil ‘cocktail drugs’ yang dikatakan mampu melambatkan kesan HIV pernah didedahkan oleh beberapa blog. Ubat tersebut dikatakan berharga sehingga ribuan ringgit sebiji dan perlu dimakan setiap hari bagi memastikan tubuh tidak terkesan dengan kuman HIV.

Namun,kisah tersebut tidak begitu diperbesarkan memandangkan tiada siapa yang boleh mengemukakan bukti. Ini kerana, tidak seperti Anwar yang gemar menuduh tanpa bukti, pihak BN lebih mengambil berat soal ‘bukti’dalam memperkatakan keburukan pembangkang.

Justeru, kisah Anwar dijangkiti HIV ini menjadi hambar dan tawar. Oleh itu, ramai yang tertanya-tanya, jika tidak sakit, kenapa wajah Anwar nampak begitu ‘terganggu’?

Kenapa tiada cahaya diwajahnya seperti wajah Datuk Seri Najib mahupun Tun Mahathir yang jauh lebih tua lagi?



Jelas,di wajah Anwar terpacar jiwa yang kacau, minda yang bercelaru serta tubuh yang lesu. Seolah-olah sesuatu sedang memakan tubuhnya dari dalam, sehingga tiada lagi rasa bersalah, rendah diri atau kejujuran.

Yang tinggal di wajah Anwar hanyalah kerakusan dek cita-cita yang tidak pernah padam. Renungan matanya dalam dan kelam, tanpa sedikit pun ketenangan.Anwar seolah-olah sedang menjadi mayat hidup, mereput dan membusuk dari dalam secara perlahan-lahan.

Kita tahu bahawa Anwar takutkan tiga perkara di dalam dunia ini iaitu: i) Rayuan kes liwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan; ii) Isu pencerobohan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu, Sabah; dan
iii) Pendedahan Nallakaruppan berhubung aktiviti seks beliau yang bakal‘menelanjangkan’ Shamsidar

Ketakutan ini pasti mengganggu tidur Anwar. Jika ini benar, maka isu pencerobohan Lahad Datu pastilah yang paling ditakutinya kerana ia bukan lagi isu peribadi, tetapi isu yang melibatkan dua negara. Pengkhianatan kepada negara sudah cukup besar untuk mengganggu jiwa Anwar.

Tetapi apa yang lebih dahsyat dari itu ialah ia melibatkan nyawa manusia. Bukan sahaja nyawa manusia yang tidak bersalah, tetapi juga manusia yang bermain dengan ilmu hitam.


Jika benar beliau merupakan dalang pencerobohan tersebut,kedua-dua pihak merupakan mangsa kerakusan Anwar untuk berkuasa. Bayangkanlah, betapa beratnya tanggungan jiwa Anwar ketika ini.

Walau bagaimanapun,tidak mustahil Anwar langsung tidak merasa terganggu dengan segala bebanan itu. Tidak mustahil Anwar adalah jenis manusia ‘sociopath’ yang tidak tahu merasa bersalah.Tidak mustahil wajah cengkung Anwar itu tidak berkait dengan apa-apa selain keletihan yang teramat sangat kerana tenggelam dalam penipuannya sendiri.

Namun,tidak kira apapun penyebab wajah cengkung Anwar, ramai yang bersetuju bahawa manusia dengan jiwa yang murni tidak mungkin akan memperlihatkan wajah yang sebegitu terganggu.

Justeru,hanya satu saja jawapan yang pasti mengenai teka-teki wajah Anwar iaitu, beliau bukanlah pejuang di jalan yang benar.
TheUnspinners 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa ramai pemimpin Melayu dah kena sihir tak, sebab mereka ramai nampak dan bersikap lesu dan mengalah pada DAPigs/PKRats macam kena pukau - yang si Anwar pula air mukanya makin jahat! Pengamal sihir pula selalu air mukanya nampak jahat!
Sila lihat di http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/2013061100462520130611004625/Article/index_html, ‘Amal tiga Qul’, 2013/06/11:

Shah Alam: “Sihir boleh disampaikan melalui pelbagai cara tanpa disedari mangsa. Sekiranya melalui minuman, mangsa tidak akan sedar dia disihir kecuali selepas merujuk kepada pengamal perubatan Islam,”.

Itu kata Pengamal Perubatan Tradisional Islam Al-Banjary Nor Azman Md Derus ketika diminta kejadian menimpa Nurul yang mendakwa dirinya dikawal seorang lelaki digelar Abang Aji selepas dibacakan jampi dan diberi minum air penyeri wajah. Nor Azman berkata, perubatan berasaskan Islam adalah jalan yang terbaik untuk mengubati mangsa sihir dan setiap umat Islam perlu menyiapkan diri dengan mengamalkan ayat al-Quran tertentu bagi mengelakkan disihir.

“Paling mudah, surah tiga Qul mampu menjadi benteng terbaik untuk mengelakkan mana-mana individu terkena perbuatan sihir sama ada dipukau atau melalui makanan,” katanya.
Nor Azman menasihatkan mangsa sihir segara merawat sihir berkenaan sebelum ia menjadi semakin buruk sehingga membahayakan nyawa.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).