Selasa, 4 Jun 2013

PANASS!! Si Sultan Mereng Ni Cuba Masuk Istana Anak Bukit!! #HanyaDiKedah


Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) sedang memantau kegiatan sekumpulan lelaki diketuai seorang pemuda yang membawa Panji Hitam tertera logo Empayar Nusantara Langkasuka sehingga menimbulkan kebimbangan selepas ketua mereka mendakwa dirinya sebagai Pemuda Bani Tamim yang menjadi penyedia tapak kepada kemunculan Imam Mahdi.

Kumpulan itu dikhuatiri menyimpang daripada ajaran Islam susulan daripada pengakuan yang dibuat ketua mereka di sebuah akaun laman sosial miliknya.

Selain daripada pemuda itu, pengasas Al-Arqam Allahyarham Ashaari Muhammad turut pernah mengakui dirinya Pemuda Bani Tamim iaitu pemegang panji hitam.


Lebih membimbangkan, kumpulan itu dipercayai cuba memasuki Istana Anak Bukit, dekat sini, pada hujung bulan lalu dengan membawa beberapa panji hitam selain mendakwa pewaris sah Empayar Nusantara Langkasuka yang meliputi negara seperti Filipina, Indonesia dan Selatan Thailand.

Lelaki yang mendakwa dirinya Pemuda Bani Tamim dan juga pewaris sah empayar berkenaan membuat pengakuan di akaun laman sosial miliknya pada 22 Mac lalu, malah kumpulan itu turut dikesan di Kelantan selain kemunculannya di Kedah, bulan lalu.

Bulan lepas Mc pernah posting pasal cerita ni. Ingatkan mamat saiko ni dah berenti buat kerja bodoh. Rupanya tak serik-serik lagi. Mc minta pihak berkuasa tolong tangkap dia ni sumbat masuk wad sakit jiwa. Sebelum dia buat benda lain yang lebih kritikal.

McTheory:
Makin ramai orang mereng macam Anwar rupanya...

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mcm penagih dadah je.. sewel kot tiba2 je nk kacau Kesultanan Kedah. Sejak PAS perintah Kedah mcm2 gila terjadi di negeri Jelapang PAdi ini.
harap slepas ini Kedah kembali Aman dibawah Dato Mukhriz Mahathir!

Insha Allah.Aminn!

Tanpa Nama berkata...

ramai orang2 sesat dalam pas ni... asalkan pakai serban/jubah terus boleh jadi nabi, maksum tahap gaban, ahli syorga, imam mahdi dan macam2 lagi kesesatan..

Tanpa Nama berkata...

Sultan kedah skrg waris sah ka??,bukan sultan yg betul kena buang kat setoi ka??masa zaman siam dulu, pas tu siam ganti dgn sultan yg pro siam dgn british,takhta kedah patutnya milik sultan yg dibuang negeri ni

Tanpa Nama berkata...

Setuju

Tanpa Nama berkata...

amedaa la this guy # sickness