Isnin, 1 Julai 2013

PANASS! Mat Sabu Bersama Pemimpin Syiah Hina Nabi?




Khomeini- Az-Zindiq berkata:

فكل نبي من الأنبياء إنما جاء لإقامة العدل وكان هدفه هو تطبيقه في العالم لكنه لم ينجح، وحتى خاتم الأنبياء صلى الله عليه وآله وسلم الذي كان قد جاء لإصلاح البشر وتهذيبهم وتطبيق العدالة فإنه هو أيضاً لم يوفَّق، وإن من سينجح بكل معنى الكلمة ويطبق العدالة في جميع أرجاء العالم هو المهدي المنتظر "

Maka setiap Nabi dari nabi-nabi yang ada, sesungguhnya datang untuk menegakkan keadilan, dan tujuannya adalah menerapkannya di seluruh dunia. AKAN TETAPI MEREKA TIDAK BERHASIL, BAHKAN SAMPAI PENUTUP PARA NABI (yakni Rasulullah Shallallaahu 'Alaihi Wasallam) yang datang untuk memperbaiki keadaan manusia dan membimbing mereka serta menerapkan keadilan juga TIDAK DIBERIKAN TAUFIQ. Dan sesungguhnya orang yang akan berhasil dengan segala makna kalimat dan menerapkan keadilan diseluruh penjuru dunia adalah Al-Mahdi Al-Muntazhar" [Mukhtarat Min Ahadits Wa Khithabat Al-Imam Al-Khomeini 2/42]

Khomeini Berkata :

نحن أسود السنة لكشف حقائق الشيعة:

Para Nabi عليهم الصلاة والسلام Telah Gagal !!

Inilah orang yang Mat Sabu kagum


Mat Sabu dikatakan masih cuba menafikan ... bertaqiyah pada Nik Aziz bila ditanya akan pemahaman syiahhnya. Kali ini tak terselindung lagi apabila Mat Sabu menyokong orang syiah bunuh orang sunni di Syria. Dia boleh terima Islam bunuh Islam atau dia anggap sunni bukan Islam?


Syiah sesat dan Mat Sabu bukan berjuang untuk Islam


The Unspinners

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

org mcm ni betul betul berani.. berani dgn nabi saw...hebat... sahabat yg dpt gelar ra telah dijamin masuk syurga oleh nabi muhammad saw dan bersama baginda saw di syurga... berani org hina sahabat nabi saw.. sape jamin org tu masuk syurga???????mmmmm

la tu zaman nabi saw berebut nak pergi perang nak mati syahid... nak masuk syurga bersama nabi saw...

berani org ni..sape jamin dia org masuk syurga jika mati didemo black blackout????..mmmm

berani org ni... berani betul org ni.. hebatttt
cissssssssssss

Tanpa Nama berkata...

org hina nabi..org hina sahabat nabi..org hina pejuang islam di zaman nabi saw...dpt tak syafaat dr nabi muhammad saw.......... takutttttttttttt........ fikir fikirkanlah...

dah tiba waktunya blogger beri penerangan bagaimana permulaan syiah dan pembentukannya.. apa tujuan permulaan.. beredarnya zaman..ditambah taksub ke pemimpin bermcm mcm fatwa perubahan pemimpin dan kepentingan pihak tertentu.. jadilah syiah yg terbentuk sekarang tdk sama di permulaan.

Di dunia dan di iran sendiri terdpt byk kelompok mazhab syiah.. Tapi yg terpesong..sesat..lebih besar jumlahnya. Jika saya tak silap ada 2 mazhab syiah yg diterima ASWJ..kelompok ini kecil. Jika kita bertemu org syiah mereka akan mengaku dr 2kelompok ini kerana mereka tau akan diterima ASWJ..itulah kebohongan mereka didepan ASWJ..kerana itu byk negara sunni di dunia membasmi syiah dr merebak kerana yg sesat itu lebih cepat tersebar. Ini byk berlaku di negara jiran kita...indo.. mereka depan ASWJ mengaku dr penganut 2kelompok ini tapi sesama mereka ajarannya bertukar. BEGITU MEMBAHAYAKAN.

Paling mudah kita nak tau syiah yg sesat bila mereka menghina sahabat nabi..sah syiah ini bukan dr 2 kelompok itu. 2 mazhab syiah ini tdk menghina sahabat nabi dan anutan mereka hampir sama dgn ASWJ mungkin beza dr segi sunnah aje.

maafkan saya jika tersilap...

Tanpa Nama berkata...

itulah kelemahan dan kesalahan yg kita lakukan. Dr dulu nenek moyang kita penuh pedoman penuh tatasusila penuh simpulan bahasa penuh adab dll. tujuannya utk mengingatkan kita.

Masuk kandang kambing mengembek.. mengingatkan kita ke mana kita pergi ikutlah keadaan di situ dan jagalah adab kita agar tdk menimbulkan kemarahan atau kekecohan selagi tdk memesong akidah kita.

Dr dulu negara kita ASWJ.. aman tenang kita mengamalkan ajaran islam.. memakan zaman akhirnya umat islam berpecah belah...mengapa ini berlaku????! itulah anon yg di atas terangkan.

Terjadilah perpecahan umat islam.. mengkafirkan..bermcm mcm fatwa.. ajaran yg bercanggah.... jika anda melihat sekeliling anda aliran A.. apa yg akan terjadi jika ada pihak tertentu memaksa mengikut kehendaknya. Inilah yg kita lihat sekarang.

Jika kita ASWJ tinggal di iran.. kita berusaha memaksa mengikut kehendak kita... apa yg terjadi???? sudah pasti syiah di situ mengamuk kerana itu anutan mereka. Itu lah yg dikata masuk kandang kambing mengembek...

Pihak asing org kafir telah lama melihat ini sebagai senjata utk menghancurkan islam.. itulah yg terjadi di tanah arab.. mereka tau majoriti syiah condong kearah memaksa mengikut kehendak mereka.. garisan keras.

Fikir fikirlah... sebelum terlambat..sebelum dipermainkan org kafir yg mau menghancurkan islam.

Tanpa Nama berkata...

kawin kontrak.mutaah dr kelompok syiah sesat.

Tanpa Nama berkata...

ada kelompok syiah yg mengharamkan memberi nama anak mereka abu bakar.. umar dan uthman..begitu bencinya mereka ke 3 khalifah utama itu.. padahal keturunan saidina ali yg diberi nama oleh saidina ali sendiri ada nama sahabat nabi.

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah jauhkan kami dri menyebar fitnah,penyebar fitnah, dan apa jua fitnah.

Tanpa Nama berkata...

amin...

Tanpa Nama berkata...

Semoga الله memberi petunjuknya kepada kita semua..: آمــــــــــــــــــين يا رب العالمين