Jumaat, 26 Julai 2013

PANASS!! Pemfitnah 'Isu Makan Dalam Tandas' Sudah Di Kenal Pasti! @PDRMsia


Kemunginan besar Ganeswari Kelly adalah seorang ahli Red Bean Army.

Dari pendedahan Ganeswari, timbul karektor Facebooker "Wen Xin Hu dan Chan Wei See yang secara tiba-tiba muncul dan mula menghambur kata-kata perkauman."

Sebaran fitnah oleh wanita India ini telah disambut oleh Amenoworld.

Muka Amenoworld dengan Ganeswari ni hampir sama? Kembar kot?


Anda baca pendedahan di bawah :

Dalam isu makan di tandas ni, ada dua kumpulan Red Bean Army Cina DAP yang memainkan peranan.

Satu yang menggunakan nama Guneswari Kelly yang mula menghangatkan isu ini.

Kedua, watak seperti Wen Xin Hu dan Chan Wei See yang secara tiba-tiba muncul dan mula menghambur kata-kata perkauman.




(Klik untuk besarkan saiz gambar – Lihat, asalnya semua mahu mengelak bercakap dari sudut perkauman dan tiba-tiba muncul watak Wen Xin Hu yang mula memainkan sentimen kaum dan merendahkan masyarakat India yang tidak mahu mengutuk orang Melayu)

Lagi bukti :




Akaun-akuan palsu menggunakan nama masyarat India pula mula digunakan kemudiannya…berakhir dengan ia mula menjadi isu perkauman antara masyarakat Melayu dan India.

Kalau anda lihat printscreen di bawah, ternyata masyarakat India sendiri pasal asalnya meminta perkara itu diselidik dan tidak dijadikan perkara perkauman.

Masyarakat Melayu juga seperti itu….kemudian, datanglah puak-puak Red Bean Army mula memainkan isu perkauman. Dari status yang merbahaya kepada komen-komen yang menyakitkan hati sehingga kepada klip parodi disusun dengan baik sekali.

Soalnya sekarang…sampai bila kita akan terus diperbodohkan puak-puak Red Bean Army Cina DAP ni semua? Dari sebelum pilihan raya hingga kini, kumpulan itu memainkan peranan dalam memecah belahkan rakyat negara ini.

Dari isu kaum…kini isu agama pula…takkan kita sebagai rakyat akan diam dan menerima tindakan orang memperbodohkan kita! - MyNewsHub

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pihak-pihak pembangkang ni memang tersangat bodoh.Langsung tak fikir guna otak.Takkan la Guru besar dan pihak PIBG sengaja nak menganiaya murid-murid India tu.Ini bukan soal perkauman tapi pihak pembangkang yang tersangat bodoh tu jadikan ini isu perkauman.sejak sebelum bulan puasa pun memang ramai yang makan bilik persalinan tu.Murid-murid melayu pun ada makan disitu.kenapa sebelum puasa taknak dijadikan isu??? bila bulan puasa baru nak jadi isu.Ini semua taktik pembangkang nak buat fitnah kononnya murid bukan muslim dianiaya.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa kita terlalu takut utk bertindak. Bangunlah guru2 Melayu & bangsa Melayu kecuali yg mnjadi pecacai DAP, kita ganyang bangsa bangsat buat lumat.

Tanpa Nama berkata...

Org cerdik takan melaung kuat dalam tindakan. Pastikan saja kita bersatu. Bulat air kerana pembentung, bulat manusia kerana muafakat! Hiduplah dalam keharmonian, jika org berbuat baik, kita juga berbuat baik. Tapi jangan sampai maruah serta islam kita dipijak dan dipersendakan. Ambil tindakan segera supaya tidak menular dan berlanjutan. Kita ada kuasa di tangan...kenapa masih takut? Seorang dua tu tak bermakna apa2 pun pada negara. Nyahkan mereka segera!