Isnin, 22 Julai 2013

PANASS!! Umat Islam Penang Di Larang Solat Jumaat? #HinaIslam



Sejak DAP diberi muka untuk bebas memperlekehkan agama Islam, bangsa melayu dan raja raja melayu, belang rasis ultrakiasu chauvanis cina semakin menebal apatah lagi golongan ini dibela oleh kaum puak melayu khawarij.

Kita dapat lihat bagaimana Alvin dan Vivian dibela oleh PAS dan tidak begitu asing bagi umat Islam dinegara ini melihat bagaimana ultrakiasu chauvanis rasis DAP persoal hak dan kepentingan umat Islam.Kesemua ini dibantu hasil usaha kebobrokan khawarij PAS dalam usah untuk menunjukkan keterbukaan hingga mengadai apa saja asalkan beroleh sokongan.Kesemua pengaruh buruk ini hasil didikan ,hasutan dalam menyemai politik kebencian kaum yang menjadi sifat hakiki DAP hingga menjadi ikutan para penyokong mereka.

Kes terbaru di Pulau Pinang negeri yang diperintah DAP kesayangan PAS apabila umat Islam dihalang untuk menunaikan solat Jumaat. Baru baru ini pada 19hb puluhan pekerja di Kargo NNR Lapangan Antarabangsa Bayan Lepas dihalang daripada menunaikan solat Jumaat oleh pengurus berbangsa cina bernama Tay Ling Teik.

Seperti kebiasaan setiap Jumaat, para pekerja beragama Islam diberi masa dari 12.30 hingga 2.30. Larangan ini telah menimbulkan kemarahan para pekerja di Kargo NNR, apabila dipersoalkan mengenai tindakan pengurus ini beliau terus membangkitkan sentimen perkauman. Menurut sumber, pengurus ini cukup terkenal dengan sikap rasis dan beranggapan memberi kelonggaran umat Islam bersolat Jumaat adalah satu tindakan membuang masa. [pisau.net]

Bila mereka dah rasa kuat, mereka tidak lagi menghormati hak agama lain. Ini baru negeri yang dikuasai, kalau Malaysia mereka pegang. Silap-silap masjid pun mereka tak bagi bina lagi. Cina macam ni yang kita nak kawan? Sorry laa.. wahai melayu, jangan bodoh gadaikan tanah air sendiri!

McTheory:
Jangan menyesal kemudian.. susah..

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha..ha,..padan muka jilat lagi lubang jubor cina d.a.pig..ambik panggu...

Tanpa Nama berkata...

Dulu kena tipu dengan francis light

Tanpa Nama berkata...

Org Cina buat tak peduli apa org kata tapi kalu org melayu nak tunjuk baik kat dunia konon, ini kali kenalah..hehehe

Pemuda Melayu Islam berkata...

Tunggulah Melayu pncacai peer rrrr mesti akn prthnkn kapir nih,

Pemuda Melayu Islam berkata...

Tunggulah Melayu pncacai peer rrrr mesti akn prthnkn kapir nih,

hangkedee berkata...

Ambik Kau HamPas masyarakat BARUA TOTOK Dapig Laknatullah..Tak sedar lagi ke Maron Pas.Memperjuangkan Islam Apa semua nak di lacurkan kepada Dapig. musuh ketat Melayu Islam.Berjubah berserban otak mengalahkan keldai.Sebab itu tuhan di turunkan Nabi nabi di bumi Arab kerana kebahlolan tahap gaban..Bukti sekarang akibat kelicikan subversif Yahudi benua Arab semakin hancur.Yahudi semakin rakus meluaskan perguasaan tahan di Plastien.BERSATU LAH MELAYU ISLAM.kembali lah kepada Alquran &hadith.ADAkah kita mengharapkan cina Dapig menjaga Islam?Berapa % pencapaian Pas mengIslamkan cina Dapig.Sekurang kurang menghormati Islam BUKAN menghina Agama Islam.

SentiasaPanas berkata...

Bukannya dilarang solat, tapi dihalang kerana dia nak maki hamun lepas solat..

Tanpa Nama berkata...

PAS Dan PKR adalah barua paling hina abad ini...
sudah jelas lagi bersulu... PAS Dan PKR adalah perkakas yahudi kafir paling setia abad ini...
inilah yg yahudi inginkan...menghancorkan Islam dari dalam...PAS Dan PKR adalah agen pemusnah Islam paling berkesan...

Tanpa Nama berkata...

Memang banyak tempat kerja di PUlau Pinang cukup rasis selalunya CIna dan India. Melayu barua mana pun ada, yang jilat-menjilat pun ada juga. Dulu pernah buat laporan kepada UMNO, mereka kata isu ini dah lama,pasal apa, tak ada tindakan. Dulu Gerakan sekarang DAP lagi rasis yang tebal.Sekarang baru UMNO nak buat kalut, dulu apa yang UMNO buat.

tukang telek berkata...

Jangan nak temberanglah haramjadah 9:58 PTG diatas, dulu tak pernah jadi mcm ni semenjak PAS jilat pungkok DAP mcm2 terjadi. Sudah menjadi kenyataan.

Unknown berkata...

tu pun melayu xsedaq dri lg apa salahnye kalau melayu berstu kerana parti habih melayu berpecah belah...