Khamis, 10 Oktober 2013

HOT! 32 Keping Gambar Kemalangan Ngeri Yang Tak Sanggup Kita Lihat!



Masyallah.. seram sejuk tengok gambar kemalangan di kilometer 223.2

Ada 32 lagi keping gambar kemalangan maut di PLUS highway dengan baca entri ini sepenuhnya. Kalau lemah jantung/lemah semangat jangan tengok.



































































Tergamam.. Ya Allah.. tempatkan roh umat Islam yang terbabit dalam kemalangan ini di tempat orang yang beriman. jauhilah kami dari segala seksa dan azab di dunia dan akhirat. aminnn..
 

sumber

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gambar ini patut di pampang di Billboard sepanjang lebuhraya di Malaysia.

mohdlaisani berkata...

Area mana ni masyaAllah .. semoga roh oeg islam yang terlibat dlm kemalangan ini di rahmati.

Tanpa Nama berkata...

betul kejam sekali

Tanpa Nama berkata...

ingat ingatlah pada orang yang tersayang...

Tanpa Nama berkata...

Alfatihah buat mangsa yg beragama islam. Takziah buat keluarga mangsa, ingatlah jgn kerana kedegilan kita dan sikap terburu2 kita org lain yg.tak berdosa jadi mangsa. Ya Allah ampunilah segala dosa mereka sesungguhnya engkau maha penggampun.

alieya berkata...

Sesungguhnya ...perjanjian mereka dengan penciptanya telah tertulis dan kemalangan itu penyebabnya sahaja jgn kita menuduh sesiapa kerana yang buruk itu dari kita dan yg baik itu dari yg diatas sana. Semoga keluarga mangsa memaafkan sesama mereka, takziah buat keluarga mangsa ,dan alfatihah buat saudara islamku, moga roh kalian mendapat rahmat darinya AMIN.

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullah al-azim Amboi laju sgt nie.....pemandu Malaysia sebenarnya sombong sgt2..tambah2 pemandu wanita terlalu merasakan 'im ladies so im first'...aku bnyk kali begang bila part nak masuk simpang..sepatutnya berseleang seli tp ramai tak reti bahasa tak masuk kelas memandu....semua nak tunjok sombong tak bg laluan..siap buat muka jalan str8 lagi...walaupun sewajarnya bergerak berselang seli bg jalan pada kereta disimpang...tgk2 mesti pompuan drivernya..dr situ ler timbul rasa nak cabar mencabar diatas jalan..aku selalu menasihat diri aku sendiri bila berhadap situasi berdepan pemandu sombong nak cepat mampos ni.. kekdg aku cabar juga biasenya muka kecut lah bila kena cabar ...ingat kereta dia sorang laju...huh..

Tanpa Nama berkata...

Xpatut..lau letakkan gbar kemalangan ngeri di billboard sepanjang jalan kt highway.. sbb..x menghormati simati yg brkenaan. Inilah ketentuan Illahi.. lau seruan Allah dh menjemput..dalam tidur punkita bole meninggal. Wallahualam..

FATHULLAHBLOGSPOT berkata...

kemalangan tiada siapa pun yang pinta.ajal di tangan tuhan.hanya sekadar penyebab...tuntutan kemalangan.lawyer accident claim
0193003434 sms 24 hrs

jhon berkata...

Gua sokong 100% der. Kt leh jd mmber shati sjiwa..majulah sukan untuk negara..bersatu teguh bercerai..lu nk talak brape..wuhrgh..wuhrgh..

Tanpa Nama berkata...

Letak gambar kenderaan bukan gambar si mati

Tanpa Nama berkata...

Mmg takdir.. tp perlu Ada sikap bertanggungjwb at as apa yg berlaku. Be responsible. Bila asyik kata takdir maka x nk btggjwb atas apa yg blaku. Semua tetap dipertanggungjwbkan di akhirat kelak

Unknown berkata...

betul .. mmg patut di pmpang besar2 di stiap lebuh raya . biar stiap pmndu lebih brhati2 .