Rabu, 16 Oktober 2013

HOT! Bertudung dan Berserban, tapi perangai macam KAPIR!!




Apa kejadah si Jui Meng ni nak? Sibuk pasal kalimah Allah pulak. Apa yang puak kristian ni nak pulun sangat. Apa kepentingan puak kristian ni sibuk sangat nak guna kalimah Allah? Terdesak sangat ke?

Mereka pun menolak kitab Allah Injil, umat kristian kini bukan lagi ahli kitab...mereka menggunakan New Testesment yang mana telah mengubah kandungan asal Injil, mengikut fahaman mereka, jikalau umat kristian masih menggunakan Injil tak ada masalah untuk mereka menggunakan nama Allah SWT kerana mereka juga ahli kitab.

Sekarang dalam BIBLE takada perkataan 'ALLAH' yang ada cuma 'GOD' dan 'Jesus' cuma BIBLE versi Indonesia, Borneo dan sebelah tanah Arab, saja yang ada perkataan ALLAH. Kenapa perlu ada versi 'lain-lain'?

Si kapir bertudung..
Jika di Malaysia kalimah Allah hak eksklusif umat Islam. Kenapa perlu orang bukan Islam ganggu? Gunakanlah BIBLE kamu yang ada tulisan GOD dan Jesus tu. Sibuk nak guna kalimah Allah juga kenapa? Atau memang tujuan utama puak ni nak kelirukan umat Islam?

Kalau puak kristian ni berniat baik. Dari awal lagi mereka takkan ganggu hak kita. Sebab nama ALLAH memang hak umat Islam di Malaysia.

Bagi Mc, mana-mana pemimpin Islam Pakatan haram yang sokong nama ALLAH digunakan oleh puak kristian, mereka ini tergolong dalam golongan kapir, memang kapir harbi punya manusia ni!

McTheory:
Patut ludah muka puak ni..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

latipah koyak ni memang sial!

Tanpa Nama berkata...

Serahkan urusan kafir mengkafir ni kepada berautoriti (dari segi kuasa mahupun ilmu agama/ahli ulama) . Kalau silap, kafir akan jatuh pada diri sendiri..

Tanpa Nama berkata...

Dk chua ni dah masuk kristian ke...ape nama kristian dk ye...

Tanpa Nama berkata...

darah betina sial ni halal di tumpah kan....