Rabu, 22 Januari 2014

INFO! Tahniah Pasukan Kedah Kalahkan KL 4 - 0!! #HanyaDiKedah #ThisIsDarulaman


Tahniah buat pasukan Kedah yang berjaya menewaskan Kuala Lumpur dengan jaringan 4-0 semalam. Gol Kedah dijaringkan oleh Khairul Helmi, Khyrill Muhymeen dan Adam Grifith (2 gol). Selepas ini pasukan Kedah akan menentang Perlis pada 4/2/2014.

Kekalkan momentum kemenangan! Nampaknya semangat Lang Merah memang benar-benar mencengkam.

#ThisIsDarulAman

Layan video jaringan gol dibawah,


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lawan team cerooi boleh la menang!

Tanpa Nama berkata...

mukhriz bangga la sangat konon. pemerintahan Allahyarham ustaz Azizan lebih laju dari mukhriz ni. harap muda saja. kerja lembab!

bluk berkata...

menang!!!syukur Alhamdulillah!!ceroi ka xceroi la,ALLAH bg menang.syukur..tahniah lang merah..tahniah mukhriz!

Tanpa Nama berkata...

Menang hampa kutuk..kalah hampa kutuk..bodo

Tanpa Nama berkata...

Macamana Mukhriz nak laju mentadbir, terlalu banyak perkara yang perlu dicuci dan diperbaiki hasil peninggalan Kerajaan Islam dahulu yang amat haru-biru dan serba tak tau. Yang taunya salahkan pihak lain walaupun sendiri mempunyai kuasa dan yang membuat keputusan.
Yang Mukhriz ni pulak terlalu lembut. Sepatutnya singkirkan aje mereka-mereka yang bermasalah dalam kerajaan dan GLC. Bukannya minta mereka berundur sendiri dan tutup buku salah laku mereka. Ada bukti dakwa aje. Ikut resmi Doktor, bahagian mana yang ada penyakit kronik, potong dan buang.
Tapi masalahnya Jabatan Peguam Negara pulak tak boleh pakai untuk mendakwa. Lembab dan penakut. Macamana Kerajaan BN nak kuat kalau tidak dihormati.

Tanpa Nama berkata...

boleh menang ni lwn TRW

hangkedee berkata...

Striker ceroi.defender yg buat gol.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah.. TAHNIAH team Kedah dn usaha2 terbaik MB Kedah. Jgn dgr la macai2 PASngok bising. depa bab nk kutuk mmg pandai.. to bodoh ja..kita bg sepenggal depa tadbir.. mcm koboi jd nya Kedah! Bola terjun teruk yg lain2 semua lingkup.. balak ja yg byk dapat!